| | | | | |

استفان الشراوی: دلم برای ایتالیا تنگ شده است

ستاره شانگهای شنهوا اعلام کرده است که می خواهد به کشورش بازگردد، زیرا دلش برای ایتالیا تنگ شده است. مهاجم پیشین میلان و رم که 55 گل در 195 بازی سری آ به ثمر رساند، در تابستان گذشته به لیگ چین رفت. او رم را در انتقالی 16 میلیون یورویی به مقصد شانگهای شنهوا در یک قرارداد پر سود و تا ژوئن 2022 ترک کرد. اما ملی پوش ایتالیایی از زمان انتقالش تنها 13 بازی انجام داده است. حال آن که فصل جدید هم به دلیل شرایط اضطراری چین در شیوع و همه گیری کرونا ویروس، به تعویق افتاده است.

بازیکن 27 ساله اعلام کرد که اوضاع در حال بهبودی است و گفت که این پیامی امیدبخش برای بقیه جهان خواهد بود. او به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

وضعیت به شکل قابل توجهی در حال بهبود است. این شهر در حال آغاز دوباره زندگی است، همان طور که کل کشور این گونه است. ما عالی عمل کرده ایم. این یک پیام امیدبخش برای بقیه جهان است. هم اکنون و از خانه، رفت و آمد را در خیابان ها می بینم. مردم دوباره از خانه های خود بیرون آمده اند. من فکر می کنم این یک نشانه عالی است. در غم انگیز ترین زمان، آنان کل منطقه را قرنطینه کردند. اکنون تنها می توان به رستوران و بار رفت و همین هم یک پیروزی بزرگ است.

اما شک و تردید ها در چین باعث شد که الشراوی در طی نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه در جستجوی بازگشت به اروپا باشد. زیرا او می خواهد حضورش در لیست بازیکنان انتخابی روبرتو مانچینی برای رقابت های یورو 2020 را تضمین کند. مسابقات قهرمانی اروپا به سال 2021 به تعویق افتاده است، اما شور و اشتیاق الشراوی برای بازگشت به ایتالیا کاسته نشده است.

با این وضعیت من به همراه باشگاه سعی کردم راه حلی بیابم. وقتی ژانویه فرا رسید، مسابقات در این جا تعلیق شده بود و نمی دانستیم این تعلیق چه مدت طول می کشد. با وجود مسابقات بین المللی در ماه مارچ، من نمی توانستم تا آن موقع منتظر بمانم. من از باشگاه خواستم تا با هم یک راه حل پیدا کنیم، زیرا اولویت من مسابقات قهرمانی اروپاست. من می خواستم بازی کنم و توقف حاصلی نداشت. اکنون بازیکن شانگهای هستم و باید درباره عملکردم برای تیم فکر کنم. اکنون نمی توانم درباره این مسائل صحبت کنم.

اما الشراوی اعتراف کرد در مدت زمان اندک حضورش در رم، حس حضور در یک خانواده را داشت و این که سبک زندگی در چین کاملا متفاوت است.

چیز های زیادی را در رُم ترک کردم. نه فقط فوتبال. این حس را داشتم که بخشی از یک خانواده هستم. دلم برای ایتالیا تنگ شده است. دلم برای همه چیز تنگ شده است، به خصوص خانواده ام. وقتی به دنیایی که کاملا با دنیای شما متفاوت است پا می گذارید، دلتان برای چیز های زیادی تنگ می شود. من خوش شانس بودم که توانستم بار ها به ایتالیا برگردم، اغلب به لطف تیم ملی هرگز تماسم با ایتالیا قطع نشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید