کرسپو مسی
| | | | | |

هرنان کرسپو : مهمترین ویژگی مسی فرم او است، لاوتارو مارتینز باید در اینتر بماند

فوتبال724– هرنان کرسپو ستاره سالهای دور فوتبال آرژانتین ضمن تحسین مسی از لاوتارو مارتینز خواست برای رفتن به بارسا عجله نکند و در اینتر بماند. وی همچنین از فرم لیونل مسی هموطنش تمجید کرد.

در دهه 90 و 2000 میلادی، هرنان کرسپو با گل های بیشماری را به ثمر رساند، و اکنون در 44 سالگی، به جرگه مربیان است. او با صدها فوتبالیست سطح بالا روبرو شده است (و یکی از آنها نیز بوده است) و با بازیکن های بسیاری هم تیمی بوده است. یکی از آنها لئو مسی است که با وی در جام جهانی 2006 با آرژانتین هم بازی بود.

به گزارش موندو دپورتیوو، کرسپو اخیراً در مصاحبه ای در کانال دیوید دی لا یوتیوب انجام داد، و هموطن خود مسی را تحسین کرد.

هرنان کرسپو در مورد لئو مسی گفت:

آنچه را که من در مورد مسی تحسین می کنم فرم او است، نحوه دستیابی او خواسته ها و ثبات اوست. آنها به او میلیون ها ضربه می زنند و او بلند می شود و به بازی خود ادامه می دهد. به حریف و بازی کمال احترام را می گذارد. این مثالی است که فراتر از فوتبال است.

او همچنین درباره لاوتارو مارتینز صحبت کرد که به زودی می تواند هم تیمی مسی در بارسا باشد.

او گفت که استعداد لاوتارو را ستایش می کند، اگرچه به او به صورت سربسته توصیه کرد که عجله ای برای ترک اینتر میلان نداشته باشد. کرسپو گفت:

او یک پسر بسیار جدی و بسیار متمرکز است. من واقعاً آن را دوست دارم شخصیت زیادی دارد. من عاشق قدرت ذهنی او هستم. او بازیکن کاملی است که می تواند هم به تنهایی در مرکز خط حمله باشد و هم با یک مهاجم دیگر زوج حمله را تشکیل دهد.

من می خواهم که او در اینتر بماند، زیرا این اولین سال حضور او به عنوان بازیکن ثابت تیم است. ای کاش قبل از اینکه تغییر باشگاه دیگری را تجربه کند، بنیادی کمی محکم تر داشته باشد. قطارها در بهترین ایستگاهها کند می شوند و لاوتارو یکی از آنهاست. ما خواهیم دید چه می شود.

کرسپو همچنین اظهار داشت که او چقدر خوب می داند نا امیدی از یک انتقال هیجان انگیز چیست.

من دوست داشتم در لالیگا بازی کنم. بعد از جام جهانی کره و ژاپن با رئال مادرید صحبت کرده بودم، اما به رونالدو بستگی داشت. اگر او در اینتر می ماند، من به مادرید می رفتم، اما در نهایت او به مادرید رفت و من به اینتر رفتم.

وی افزود که می توانست بعداً به لطف آنچلوتی به مادرید برود و به عنوان دستیار او باشد. اما برنامه های فلورنتینو پرز با زیدان برای آن پست مانع وی شد.

از سوی دیگر، وی همچنین در مورد تجربه جدید خود به عنوان مربی صحبت کرد و سبک بازی مورد علاقه و بزرگترین رویای خود را فاش کرد. وی گفت:

من دوست دارم در زمین حریف شجاع باشیم و تیم هویت داشته باشد و با سبک بازی هجومی به آنچه به خاطرش عاشق فوتبال شدیم، احترام بگذاریم.

کرسپو گفت:

بزرگترین رویای من به عنوان مربی، قهرمان جهان با آرژانتین است. من به عنوان بازیکن سه بار امتحان کردم و نشد.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید