کیکه ستین
| | | | |

کیکه ستین: رئال در نیمه دوم برتری داشت

کیکه سیتن ، سرمربی بارسلونا، در دیدار الکلاسیکو مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. مربی اذعان داشت که در نیمه دوم حریف برتری داشته است.

“ما نیمه اول خوب بودیم. آنها در نیمه دوم بهتر عمل کردند. ما مدت زمان زیادی کنترل بازی را داشتیم، اما برخی اشتباهات را انجام دادیم که باعث شد ضرر کنیم.”

“آنها فشار زیادی به ما وارد کردند و این باعث عدم اعتماد به نفس ما شد. من نیمه اول را دوست داشتم زیرا ما بسیار خوب بودیم و فرصت هایی را ایجاد کردیم. وقت آن است که به حریف تبریک بگوییم.”

وی ادامه داد:

“بعضی اوقات برای شما عادی است که شکست بخورید، هنگامی که حریف شما را مانند آنچه دیدم فشرده می کند. من به بازیکنان توصیه کردم توپ را سریع بگیرید تا از این فشار جلوگیری شود، اما در مقابل بازیکنانی مثل آنها این کار ساده ای نیست.”

“تیم ما بدون توپ رنج می برد. شاید این ویژگی این تیم باشد. حمله همزمان و دفاع در همان زمان کار ساده ای نیست. ما بارها موفق شدیم توپ را کنترل کنیم. در طول بازی فازهای مختلفی را طی می کنید. در نهایت این بستگی به موفقیت شما در استفاده از موقعیت ها دارد.”

“ما بازیکنان دیگری هم داریم، اما درست است که مسی بسیار مهم است. ما نباید وسواس داشته باشیم که او تنها بازیکنی خواهد بود که گل به ثمر برساند. سایر بازیکنان نمایش خوبی داشتند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید