| | | |

شزنی: برای ادامه فصل آماده خواهم بود

دروازه بان یوونتوس اعلام کرد این ساده نیست، اما اصرار دارد که برای ادامه فصل آماده خواهد بود. بیانکونری قرنطینه آغازین دو هفته ای را پشت سر گذاشته است، اما ملی پوش لهستانی گفت که بازیکنان در خانه می مانند و هر روز تمرین می کنند تا خودشان را برای ادامه فصل آماده نگه دارند. شزنی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

دو هفته از آغاز قرنطینه می گذرد. من تنها بوده ام، زیرا خانواده ام به لهستان بازگشته است. این آسان نیست. من زیاد می خوابم، اما هر روز تمرین می کنم تا خودم را برای ادامه فصل آماده نگه دارم.

مدافع یوونتوس، دنیله روگانی نخستین بازیکنی بود که تست کرونا ویروس وی مثبت شد و سپس همین اتفاق برای بلیز ماتوئیدی و پائولو دیبالا هم افتاد. شزنی در این باره گفت:

خبر های ناراحت کننده ای بود. اما خوشبختانه هیچ یک از آن ها علائم جدی ندارند. تنها راه حل ماندن در خانه است.

یوونتوس آخرین بازی خود را در سری آ و پیش از تعلیق مسابقات با پیروزی 2-0 در دربی ایتالیا مقابل اینتر، در پشت در های بسته و بدون حضور تماشاچیان پشت سر گذاشت.

ما برای کسب پیروزی خوب عمل کردیم، اما بدون حضور هواداران لذت بخش نبود. این بازی بسیار عجیبی بود. ما باید به همه قوانین احترام بگذاریم. فداکاری ما می تواند به افراد دیگری که آسیب پذیرتر هستند، کمک کند. ما در خانه می مانیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید