ساموئل چوکوئزه
| | | | |

هدف لیورپول و آرسنال در تابستان آمار ناامید کننده ای دارد ۱۵ بازی ۱ گل

به گزارش فوتبال۷۲۴به نقل از فرانس‌فوتبال و مارکا اسپانیا، دوغول لیگ برتر، لیورپول و آرسنال علاقه مند به امضای قرارداد با سامو چوکوئزه، مهاجم شاغل در لالیگا و تیم ویارئال هستند.

سامو چوکوئزه در ۱۵ بازی اخیر خود فقط ۱ بار گلزنی کرده است. با این حال، ویارئال برچسب ۵۵ میلیونی بر روی او زده است.

یکی از استعدادهای لالیگا که در میانه زمین جادوگری می‌کرد اکنون با تیم دوم در ویارئال کار می‌کند و جای خود را از دست داده است. در نتیجه در هر چهار بازی اخیر خانگی روی نیمکت نشسته است.

به گزارش فرانس‌فوتبال، لیورپول به تازگی 30 میلیون پوند برای این بازیکن 20 ساله نیجریه ای ارائه داده است و احتمالاً رقم 55 میلیون پوندی بند فسخ او را در تابستان پرداخت کند. گرچه قرمزها باید با توپچی‌ها در این‌ زمینه رقابت کنند.

چوکوئزه در صورت عدم تغییر در این رقم فسخ احتمالا همچنان باید در ویارئال بماند مگر اینکه در‌چند هفته باقی مانده نظر کلوپ را جلب کند.

او در‌مصاحبه با مارکا گفته است:


گل زدن و ساختن کمی شانس می‌خواهد. من در این فصل چند شانس داشته ام و تلاش بیشتر می کنم تا در آینده از آنها بیشتر استفاده کنم، در لالیگا و تیم اول شما می دانید که باید سخت تلاش کنید.
من واقعاً نگران نیستم زیرا هنوز در فرآیند یادگیری هستم و می دانم خیلی زود آنچه را که سخت تمرین می‌کنم آشکار می شود.


در صورت پیشرفت چوکوئزه لیورپول حاضر به پرداخت رقم فسخ او است و در سوی دیگر به گفته گاردین در صورت عدم موفقیت چوکوئزه در ویارئال، آرسنال آماده است تا با رقمی کمتر او را بخدمت بگیرد.
چوکوئزه احتمال زیاد از لالیگا به لیگ برتر می‌رود ولی به چه تیمی و با چه رقمی، بستگی به عملکرد او در چند هفته آینده دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید