| | |

کنفرانس خبری هانسی فلیک سرمربی مانشافت و تیمو ورنر

تیمو ورنر :

«گاهی اوقات شما در یک بازی مانند بازی مقابل لیختن اشتاین 8 بر صفر پیروز می شوید زیرا چند موقعیت اول وارد دروازه می شود. با اینحال، در موارد دیگر شما فقط 2-0 برنده می شوید. زمان آن دوباره فرا می رسد که ما از یک نیمه موقعیت دو گل به ثمر می رسانیم.

ما سوآبیایی ها [ناحیه ای در آلمان] به کمی انتقادی بودن معروفیم، اما ما فوتبالمان را دوست داریم. ما باید فردا نشان دهیم که همه ما بازیکنان خوبی هستیم. اگر این کار را انجام دهیم، مردم محلی اشتوتگارت با خوشحالی به خانه برمی گردند.»

Image

در مورد موسیالا :

«او در شش ماه گذشته بسیار پیشرفت کرده است. او بازیکن بزرگی است و آینده بزرگی دارد. ما خوشحالیم که بازیکنانی در سن و سال او در کنار ما هستند. جمال فقط به زمین می رود و بازی خود را انجام می دهد و از آن لذت می برد. شاید ما بازیکنان دیگر مجبور باشیم برگردیم به این مسیر.»

 

درباره هانسی فلیک که او را سال گذشته در بایرن مونیخ می خواست:

«ما در مورد گذشته صحبت نکردیم. خوشحالیم که اکنون می توانیم با هم کار کنیم. ما همیشه رابطه خوبی داشته ایم. در اولین بازی من توانستم با گل خود [به تیم] نشان دهم که اجازه بازی دادن به من ایده خیلی بدی نبوده است.»

Image

هانسی فلیک

«ما دو بازی بسیار مهم در پیش داریم. بازی اول در مورد عادت کردن به اوضاع [جدید] بود. خیلی از پستها را تغییر نمی دهیم. حالا موضوع درباره پیروزی در دو بازی بعدی است.»

«من از بودن در اینجا لذت می برم. واقعا احساس خوبی است. کار با بازیکنانم بسیار خوشایند است. من در این تیم [بازیکنان با] کیفیت زیادی دارم.

در بازی با لیختن اشتاین ما در ابتدا سه یا چهار موقعیت خوب خلق کردیم، اما اعتماد به نفس خوبی جلوی دروازه نداشتیم. ما باید آن را بدست آوریم.

البته ما نمی توانیم با نتیجه 2-0 مقابل لیختن اشتاین خوشحال باشیم. اما ما در آغاز یک مسیر جدید با هم هستیم؛ ، یک مربی جدید، روش های جدید، بنابراین به زمان نیاز داریم. اما بازیکنان برای پیاده سازی مواردی که در مورد آنها صحبت کرده ایم، نشانه ها و تمایل خوبی نشان دادند.»

هدف اصلی ما 9 امتیاز از این سه مسابقه بود – و هنوز هم اینطور است.

مانوئل نویر تمرینات کامل خود را از سر گرفته است و فردا در دسترس است. رابین گوسنس بازی فردا را از دست می دهد اما در حال بهتر شدن است. کای هاورتز کمی آنفولانزا دارد و باید منتظر بمانیم که آیا فردا می تواند بازی کند.»

Image

درباره اینکه چه کسی جایگزین گوسنس می شود:

«ما فعلا ترکیب تیم را فاش نمی کنیم. طبیعتا دیوید رائوم تنها مدافع چپ است، اما ما گزینه های دیگری داریم و باید منتظر ماند و دید.»

 

در مورد ارمنستان :

«آنها سعی می کنند در خط میانی ما را تحت فشار قرار دهند، بازی انتقالی سریع انجام دهند و چهار بازیکن مهاجم خود را وارد بازی کنند. #مخیتاریان و #آدامیان بازیکنان سریع و فنی خوبی هستند ، ما آنها را از بازیشان در #بوندسلیگا می شناسیم. ما نیاز به یک دفاع فشرده خوب داریم.»

Image

درباره سانه :

«صحنه ای بود که من در نیمه دوم دوست داشتم. وقتی او پس از از دست دادن توپ به عقب برگشت و سریع آن را پس گرفت. او همیشه قادر به ایجاد فضا و خطر است. او تمام کنندگی خوبی دارد و نشان داده است که آماده است.

گفته شد که ما در مونیخ مشکل داشتیم. این مزخرف است و برداشت اشتباه شده است. در اینجا نیز چنین نخواهد بود.»

 

درباره بواتنگ :

«این درست نیست که من به او توصیه کردم که به تیم جدید برود. ما در مورد مسائل [مختلف] صحبت می کنیم، اما او به اندازه کافی بزرگ است و می داند چه می خواهد. من فکر می کنم خوب است که او باشگاهی دارد که در اروپا [ لیگ قهرمانان اروپا ] بازی می کند. در دو سال گذشته او به سطح خوبی بازگشت. بازیکنان خوب همیشه مورد استقبال و پذیرش هستند.»

 

فردا ورنر و گنبری در ترکیب اصلی هستند؟

«فعلا چند بازیکن را در ذهن داریم. این دو بازیکن قطعا جزو آن بازیکنان هستند.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید