| |

مصاحبه هانسی فلیک در گفتگو با کریستین فالک مجری بیلد تی وی

در مورد رابطه اش با حسن صالیحمیدزیچ :

«من 2 سال عالی را در بایرن گذراندم. البته همه چیز همیشه خوب و راحت پیش نمی رود، اما زمان بسیار خوبی بود. یولیان و برازو رابط های من در بایرن برای تیم ملی هستند، زیرا ما آنجا بازیکنان زیادی داریم.»

 

درباره سانه :

«وقتی مربی هستید، باید تصمیم بگیرید. من همیشه به لروی درباره تصمیماتی که در آن زمان گرفتم می گفتم و او آنها را درک می کرد. هیچ کینه ای وجود ندارد. برعکس، ما قدر هم را بسیار می دانیم.

من می دانم که او چه ویژگی هایی دارد. او همیشه آن را در زمین ارائه نمی کند. او آنها را در حال حاضر نشان داده است. در بازی با هرتابرلین در سمت چپ بازی کرده و یک پاس گل خوب داده است. من با یولیان در تماس هستم زیرا اکنون حمایت از او نیز مهم است.

او مدت ها مصدوم بود و اکنون همه ما می دانیم که برای بازگشت به آن سطح به زمان خاصی نیاز دارید و او در بایرن و از طرف ما در تیم ملی آلمان از حمایت برخوردار است.»

Image

درباره استفاده از سیستم 3 دفاعی یا 4 دفاعی:

«در حال حاضر ما در حال برنامه ریزی برای بازی با سیستم چهار دفاعی هستیم.»

 

درباره پست مولر :

«من نمی دانم آیا پست خاصی برای توماس وجود دارد. او در همه جا می دود. او بازیکنی است که بیشتر از آنکه شما را ناراحت کند، خوشحال میکند. او برای هر مربی بسیار مهم است زیرا می داند چه کار کند. به همین دلیل او یک عامل مهم است.»

Image

درمورد بازگشت احتمالی گوتزه :

«من با ماریو گوتزه صحبت کردم. همانطور که با بازیکنان دیگر که دعوت نشدند صحبت کردم. آنها می دانند که دعوت نشدن آنها به این معنی نیست که کاملا کنار گذاشته شده اند. ما خواهیم دید که چگونه تیم در ماه اکتبر ظاهر می شود.»

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید