| | |

بارسا در تلاش است تا حقوق بازیکنان را کاهش دهد

به نظر می‌رسد ۷۰ درصد از درآمد بازیکنان بارسا صرف مقابله با ویروس کرونا خواهد شد.

به گرارش کادنا کوپه، بازیکنان طبق قانون ERTE، در شرایط اضطراری به مانند شرایط فعلی اسپانیا، اکثر درآمد خود را از دست می‌دهند.
این اتفاق تا جایی ادامه یافت که کاپیتان باشگاه طی جلسه‌ای به مدیران باشگاه اعلام کرد که با این تصمیم مخالف هستند. اما مدیران به عملی کردن این قانون پافشاری می‌کنند.

طرح ERTE یک موضوع برای اسپانیاست که با شروع وضعیت اضطراری در داخل کشور فعال می شود. براساس آن، شرکت‌های تجاری دسترسی به سود خود را از دست می دهند.

به دنبال گزارشی در ESPN مبنی بر عدم وجود صراحت در مصالحه، بازیکنان از پیشنهادهای فعلی ارائه شده ناراضی هستند.
کاهش دستمزد برای همه تیم های این باشگاه از جمله؛ تیم فوتبال بانوان و تیم بسکتبال آقایان اعمال می شود.

با این حال، این گزارش بر تیم فوتبال مردان بارسلونا متمرکز است چرا که صورتحساب میانگین دستمزد بازیکنان بیش از 500 میلیون یورو است. این رقم بالاترین دستمزد برای یک باشگاه حرفه‌ای است.
رئیس باشگاه بارسلونا، جوزپ بارتومئو در تلاش است تا برای کاهش ۵۰ درصدی از حقوق بازیکنان، به مصالحه برسد.

تاثیر ویروس کرونا بر فوتبال اسپانیا

شیوع ویروس کرونا باعث شده است تا فوتبال اسپانیا مانند دیگر نقاط جهان، تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآید. به این ترتیب همه باشگاه‌ها هیچ درآمدی از مسابقات و یا از طریق ملاقات با موزه های خود ندارند.
آخرین آماری که در روز پنجشنبه از طرف‌ اسپانیا اعلام شد، ۵۶ هزار و ۱۸۸ نفر به کووید-۱۹‌‌ مبتلا شده‌اند. از این تعداد، ۴۰۸۹ نفر تاکنون منجر به مرگ آن‌ها شده است.

اسپانیا اکنون بعد از ایتالیا، بیشترین آمار مرگ و میر در سطح جهان را به واسطه ویروس کرونا دارد. این در حالیست که این کشور یازدهمین روز از تعطیلی ۳۰ روزه را پشت سر گذاشته است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید