| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ و توماس مولر پیش از بازی فردا در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا

در مورد گل به خودی روز شنبه:

«دوست داشتم بدون اینکه گل به خودی بازی را تمام می کردم، اما خوشبختانه 1-1 مساوی کردیم. من می توانم این موضوع را تحمل کنم. شاید با ارتباط بهتر [با گلر] جلوی آن گرفته می شد. من زیاد به این موضوع فکر نمی کنم. [گل بخودی] در فوتبال رخ می دهد.»

 

در مورد بازگشت نویر :

« اسون اولرایش یک جایگزین عالی بود. او سیوهای خوبی انجام داد و نگرش فوق العاده ای داشت. اما البته وقتی مانوئل نویر در دروازه است، حریف گاهی اوقات طرز فکر دیگری دارد. بازگشت مانو عالی است، اما اوله هم عملکردی عالی داشت.»

Image

درباره بازی فردا:

«ما باید و می‌خواهیم به دور بعدی صعود کنیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، این فصل می‌تواند فصل بسیار خوبی باشد. البته اگر حذف شویم، فصل درخشانی برای بایرن نخواهد بود. اما من به این موضوع فکر نمی کنم. ما مطمئن هستیم.»

 

درباره بازی های بدون گل اخیر لواندوفسکی :

«لوی در چند بازی گذشته موقعیت های زیادی نداشته است. ما باید سبک بازی هجومی خود را اصلاح کنیم. رابرت در تمرینات بسیار با انگیزه و هیجان زده است. وقتی مهاجمان برتر گل نمی زنند، از اصطلاح ” diva’ اغلب استفاده می شود. این واژه بهیچوجه در مورد او صدق نمی کند.»

Image

در مورد زوله :

«نیکی در فرم خوبی است. چون آینده اش مشخص شده است. او می تواند آزادانه بازی کند. من از تمرینات به خوبی می دانم که بازی مقابل او به خصوص در دوئل دویدن فوق العاده دشوار است. امیدوارم او بتواند شرایط خود را حفظ کند.»

 

در مورد اوپامکانو :

«اوپا قبلا بازی های مثبت زیادی داشته است. قدرت او در پیروزی در دوئل ها است. البته اشتباهات مدافعان همیشه آشکار است و مورد بحث قرار می گیرد. اوپا اشتباهاتی داشته است، اما مهم است که خطرات را به حداقل برسانیم. ما به حمایت از او ادامه خواهیم داد.

در بازی رفت دیدیم که سالزبورگ چه کاری می تواند انجام دهد. بازی برای ما خوب پیش نرفت. در نیمه دوم کنترل بازی را در اختیار داشتیم و در اواخر بازی به تساوی رسیدیم. ما اعتماد به نفس داریم. می دانیم که چه چیزی پیش خواهد آمد و ما به سالزبورگ احترام می گذارم. فردا تیم بزرگی در زمین خواهیم داشت.»

Image

درباره آدیمی :

«نقاط قوت کریم آشکار است. او سرعت بسیار بالایی دارد و شوتزنی خوبی دارد. من این نقاط مثبت را در تیم ملی دیده ام. شرایط فعلی با بازگشت به مونیخ برای او انگیزه مضاعفی است. امیدوارم فردا او مشکلاتی برای کنار آمدن با بازی داشته باشد (می خندد).»

Image

یولیان ناگلسمن :

«اگر زانوی مانو ناگهان واکنش ندهد، می‌تواند بازی کند. همه ما از این بابت خوشحالیم. همه ما نقش مهم او را می‌دانیم. اوله به خوبی بازی کرد، اما او می‌داند که ما اکنون در حال تغییر هستیم.»

 

در مورد عدم ارتباط [میان بازیکنان]:

«ارتباطات بسیار مهم است. ما آلابا را از دست دادیم که در زمین و رختکن زیاد صحبت می کرد. ما اکنون بازیکنانی داریم که به صحبت کردن شخص دیگری عادت کرده بودند. شما باید در آن مهارت پیدا کنید. هرچند برخی از بازیکنان برای سخنگو بودن مناسب نیستند.»

 

درباره لواندوفسکی :

«وقتی لوی را در تیم دارید، همیشه ایده خوبی است که توپ را به او برسانید. او در بازی رفت فضای زیادی داشت اما به اندازه کافی توپ دریافت نکرد. ما تمرین کردیم و درباره آن بحث کردیم. اخیرا مقابل تیم هایی بازی کردیم که خیلی خوب دفاع کردند، بنابراین کار همیشه آسان نیست.»

Image

در مورد فشار بازی فردا:

«این یک بازی خاص است. ما بلندپروازیهای بزرگی داریم. امید دارم بازی خوبی انجام دهیم. من بسیار مطمئن هستم که همه بازیکنان از اهمیت این بازی آگاه هستند.

تشابهات زیادی با بازی رفت وجود دارد. سالزبورگ همیشه در فازهایی از بازی از خط حمله دفاع خواهد کرد. آنها اخیرا موارد ابتلای کرونای زیادی داشته اند و همیشه نتوانسته اند به طور کامل تمرین کنند. آنها در پایان بازی رفت نیز کمی خسته شدند، بنابراین وظیفه ما حفظ سرعت خواهد بود.

سالزبورگ همچنین [احتمالا] نقش بسیار خوبی در بوندسلیگای آلمان ایفا خواهد کرد. نمی توانم بگویم که آنها برای عنوان قهرمانی رقابت خواهند کرد یا خیر، اما بازیکنان جوان و با استعداد زیادی دارند. سالزبورگ تیم خطرناکی است که فردا [برای پیروزی] همه انرژی را از ما طلب خواهد کرد.»

 

در مورد انتخاب سیستم خود:

«من ساختار مشخصی دارم که برای انتخاب ترکیب شروع خود از آن استفاده می کنم. بازیکن بالاتر از همه چیز است. اینکه چه بازیکنانی را در دسترس دارم و در چه شرایطی. البته شما هم سیستم را با حریف تطبیق می دهید. اما من هرگز حریف را بالاتر از بازیکنانم قرار ندادم.»

Image

درباره سانه :

«لروی بازیکنی است که من در انجام بدون او بی میلم. او بازیکنی باورنکردنی است که وقتی خودش را به حداکثر تواناییهایش می رساند غیرقابل توقف است. حتی وقتی فیکس نیست، مورد اعتماد من است. اما در حال حاضر، او [احتمالا فردا] فیکس خواهد بود و احتمالا بازی خوبی نیز انجام خواهد داد.»

 

درباره بازیکنان سالزبورگ که می‌خواهد [در ترکیبش] داشته باشد:

«نمی‌خواهم نامی ببرم، در غیراینصورت شایعات زیاد میشوند. باشگاه لایفرینگ نیز بازیکنان خوبی دارد. همین امر در مورد سالزبورگ صدق می‌کند. آنها مسئولان و یک شبکه جهانی استعدادیابی خوب دارند که همیشه استعدادهای خوبی را جذب می کند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید