| | |

مصاحبه توماس توخل قبل از بازی چلسی با رئال‌مادرید در مرحله۱/۴نهایی لیگ‌قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم رئال‌مادرید و چلسی در مرحله ۱/۴نهایی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند

توماس توخل قبل از این دیدار در‌مصاحبه با خبرنگاران گفت 🔻

رئال مادرید تیمی پر از تجربه است ، آنها 16 بازی را نباخته اند ، اما ما به خودمان اطمینان داریم. امیدوارم که با یک ماجراجویی عالی مقابل رئال مادرید بازی کنیم.نمی توانید انتظار بازی سخت تری از رویارویی با رئال مادرید داشته باشید.
آرزوی همه در کودکی این است که چنین بازی هایی را مقابل تیمی مانند رئال مادرید انجام دهند و برنده باشند ، بیایید آرزوهای خود را برآورده کنیم.
رئال مادرید از یک دوره نتایج بسیار خوب لذت می برد ، فکر می کنم آنها در 16 بازی شکست نخورده اند.رئال مادرید تیمی است که بیشترین تجربه حضور در لیگ قهرمانان را دارد.

 

توخل درباره بازیکنانش و این بازی گفت 🔻

در حال حاضر ما به دلیل غیبت کواچیچ رنج می بریم ، امیدواریم که او مقابل فولام بازگشت داشته باشد.
این یک چالش فوق العاده است ، اما ما هوشمندتر و بهتر خواهیم شد.
کواچیچ می خواست مقابل تیم سابق خود بازی کند ، امیدوارم که این در دور دوم اتفاق بیفتد.
ما اخیراً نتایج خوبی کسب کرده ایم ، با شکست لیورپول و منچسترسیتی ، از خود مطمئن هستیم.
وقتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رسید ، به بالاترین سطح در فوتبال اروپا رسیده اید ، انگیزه ای بیشتر از این وجود ندارد.

 

توخل درباره زیدان 🔻

“زیدان در لیگ قهرمانان سابقه خوبی دارد ، سه بار پیروزی متوالی در این مسابقات آسان نیست.”
“ما سخت مبارزه خواهیم کرد و خواهیم دید که چه کسی در دو مسابقه پیروز می شود. این یک چالش بزرگ است ، ما باهوش تر و بهتر خواهیم بود. این یک تجربه عالی برای ما خواهد بود. ما از رسیدن به این مرحله خوشحالیم.

توخل در مورد پیروزی مقابل وستهم 🔻

“این بهترین راه برای حضور در لیگ قهرمانان با یک پیروزی مهم است. این یک تجربه حیاتی است که در ذخیره تجربیات خود داریم ، باعث محکم شدن اراده بازیکنان و تیم می شود. فردا ما به وضوح نیاز داریم عملکرد تیم سطح بالا باشد

 

توخل درباره داوری 🔻

ما به داورها و یوفا برای فردا شب برابر رئال مادرید اعتماد صد درصدی داریم تا “بهترین مسابقه را سوت بزنند و به دلیل شرایط سیاسی هیچ مزیت و ضرری را تصور نمیکنم”.ما شایسته حضور در این جا هستیم و حذف سیاسی چلسی و رئال‌مادربد منطقی نیست

توخل در رویارویی با رئال مادرید🔻

“شاید مرحله بعدی حفظ سطح الان تیم باشد. من کاملا به تیمم اعتقاد دارم که می توانیم این کار را انجام دهیم. من واقعاً معتقدم که ما قادر به تولید مداوم فوتبال سطح بالا هستیم. چالش این است که سطح را حفظ کنیم “

 

توخل قالب جدید لیگ قهرمانان را دوست ندارد: 🔻

“من فقط می توانم بازی های بیشتری ببینم و هیجان زده شدن برای من کاملاً سخت است. همه این بحث ها در مورد سوپرلیگ باعث شد فرمت جدید لیگ قهرمانان را فراموش کنیم. آیا آنها از مربیان و بازیکنان می پرسند نظرشان چیست؟ فکر نمی کنم چنین باشد. ”
لیگ بین المللی یوفا و جام جهانی باشگاه های جدید فیفا به عنوان تغییراتی در تقویم فوتبال ذکر می‌شود که فقط به معنای مسابقات بیشتر و بیشتر است.

توخل در مورد بازگشت ادن هازارد🔻

“ادن [هازارد] بازیکن با کیفیتی است. من بیشترین احترام را برای او قائلم. ما زیاد صحبت می کنیم زیرا او بازیکن بزرگی از این باشگاه است و پرسنل زیادی او را از اینجا می شناسند. او بازیکن اصلی بود. اگر بازی کند می خواهد یک امتیاز را ارائه دهد. “البته مادرید به قدری بازیکنان باکیفیت دارد که بودن یا نبودن هازارد برای ما فرقی ندارد

 

 

توماس توخل خطاب به هواداران چلسی 🔻

از تصمیم درباره سوپرلیگ‌اروپا عصبانی هستید و این طبیعی است ، اما آن را به گردن تیم و کسانی که در تیم هستند قرار ندهید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید