| |

کنفرانس پولیسیچ قبل از بازی چلسی و رئال مادرید مرحله۱/۴نهایی لیگ‌قهرمانان دور رفت

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم رئال مادرید و چلسی در مرحله ۱/۴نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم میروند

قبل از این دیدار پولیسیچ بازیکن چلسی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

پولیسیچ 🔻

“مهم است که سعی کنید از لحظه لحظه این بازی ببرید. نیمه نهایی لیگ قهرمانان هر روز برگزار نمی شود ، یک لحظه بزرگ است و فشار زیادی نیز دارد. اما لذت بردن از آن کلیدی است.”

پولیسیچ 🔻

“من در حال حاضر از بدن و سطح آمادگی جسمانی خود اطمینان دارم. من اکنون رشته های مختلفی را انجام داده ام و هرگز احساس نکرده ام که مستعد آسیب دیدگی هستم و اکنون احساس خوبی نسبت به آن دارم.”

پولیسیچ 🔻

“سازگاری همه چیز است. همان جایی است که من می خواهم باشم. در حال حاضر این مسئله در مورد حفظ این فرم و کمک به تیم من است که در این بازی ها پیروز شویم.”

پولیسیچ 🔻

برای پیروزی در رئال مادرید و “یک مبارزه بزرگ” به اعتماد به نفس زیادی احتیاج داریم ولی ما لیاقت حضور در مرحله نیمه نهایی را داریم.

پولیسیچ 🔻

بازی مقابل ما آسان نیست البته رئال مادرید تاریخ خود را دارد و آنها تیم خوبی هستند. این یک بازی واقعا خوب از دو تیم خوب در اروپا خواهد بود “

پولیسیچ 🔻

“تماشای همیشه فوتبال سرگرم کننده بسیار عالی است اما مطمئناً وقتی به این مرحله از فصل می رسیم ، نتایج مهم است و ما همه تلاش خود را می کنیم تا نتیجه بگیریم.”

پولیسیچ 🔻

چلسی می خواهد در میان مسائل رئال مادرید نسبت به نتایج سوپرلیگ برای خود پیروز بدست آورد.

پولیسیچ درباره ادن هازارد🔻

“او [هازارد] یک بازیکن باورنکردنی بود. وقتی که به او نگاه می کنم خودم را مقایسه نمی کنم یا سعی نمی کنم او باشم من خودم هستم و سعی می کنم بهترین تلاش خود را برای این باشگاه انجام دهم.

 

پولیسیچ درباره چلسی 🔻

چلسی در این فصل در مکان خوبی قرار دارد و بازیهای زیادی برای بازی دارد.

پولیسیچ درباره توخل 🔻

او مربی بزرگی است که از همان ابتدا کاملاً مشهود بوده و ما از نظر تاکتیکی در دفاع بسیار قدرتمند شده‌ایم.

پولیسیچ در مورد سوپرلیگ🔻

“ما وقتی دیگران این موضوع را فهمیدند. ما قطعاً یک نقطه صحبت بود. ما خوشحالیم که اکنون می توانیم روی وظیفه خود که این مسابقات است تمرکز کنیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید