| | |

مصاحبه توخل و کیمیچ قبل از بازی بابرن مونیخ و کپنهاگ در لیگ قهرمانان اروپا فصل۲۰۲۳/۲۴

فوتبال۷۲۴ – در هفته دوم رقابتهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ دو تیم بایرن مونیخ و کوپنهاگن به مصاف یکدیگر خواهند رفت
توماس توخل سرمربی تیم آلمانی در مصاحبه مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

توماس توخل درباره نوسانات عملکرد در مسابقات بزرگ

🎙”این ما را نگران نمی‌کند. ما این بازیها را تجزیه و تحلیل می‌کنیم، روی نتیجه‌گیری‌هایمان کار می‌کنیم و با تیم در مورد آن بحث می‌کنیم. ما سعی می‌کنیم برنامه بهتری ایجاد کنیم و آن را با قدرت بیشتری پر کنیم. به هر حال راهی برای ورود به بازی پیدا می‌کنیم. ما به چیزهای مثبت پایبند هستیم.”

توماس توخل درباره جروم بواتنگ و مشکلات دادگاه

🎙جروم بی گناه است تا زمانی که دادگاه در تعویق باشد.او در زمین بایرن است مثل بازی جام به هر حال ژروم در مونیخ است و تمرینات را انجام میدهد.”

– چرا تصمیم گرفتی آخرین تمرینات در کپنهاگ باشد؟

🎙”ما باید به زمین نگاه کنیم. خوشحالم که تصمیم گرفتیم این کار را از طریق تمرین انجام دهیم. ما روی هر مسابقه جداگانه کار می کنیم، زمان زیادی نداشتیم. تمرینات با شدت و تاکتیک کمتری انجام می شود. برای کهکشانی ها برنامه این است که به دلیل سفر در مونیخ تمرین خواهیم کرد.”

توماس توخل درباره مربی کپنهاگ یاکوب نیستتروپ

🎙”او مربی جوان و بسیار موفقی است. کپنهاگ باشگاهی است که در دانمارک عناوین قهرمانی می کند. آنها نقش واضحی دارند. ما انتظار داریم کپنهاگ سیستم 4-3-3 داشته باشد. آنها بسیار فشرده بازی می کنند، آنها بسیار خطرناک هستند. مخصوصا در ضد حمله و ما انتظار داریم ترکیبی از توپ های بلند و بازی ترکیبی را ببینیم.”من هرگز با مرحله گروهی آسانی روبرو نشده ام. هر بازی شخصیت خاص خود را دارد و شما باید تمرکز کنید. ما دیدیم که گالاتاسرای دو گل بسیار دیر به ثمر رساند. 100% روی کپنهاگ تمرکز میکنیم.کپنهاگ سرعت زیادی دارد و بازیکنان چابک و سریع زیادی در حال حمله هستند. در خط میانی آنها بازیکنان فیزیکی و یک دفاع چهار نفره با مدافعان کناری قوی و یک دروازه بان با پرتاب های بسیار بلند دارند. کپنهاگ خود را به عنوان یک تیم تعریف می کند و می خواهد اینگونه بازی کند. من بازی های آنها را تماشا کرده ام. ما به طور جدی برای آنها آماده خواهیم شد. می خواستیم ابتدا بازی لایپزیگ را کامل کنیم. من برای هر رقیب در لیگ قهرمانان اروپا احترام زیادی قائل هستم. این سخت ترین رقابت باشگاهی است. در جهان، کپنهاگ سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا حتی یک بازی خانگی را به سیتی، دورتموند و سویا نباختند. آنها انگیزه صعود دارند.”

در ادامه جاشوا کیمیچ به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

کیمیچ درباره بازگشت رسمی ژروم بواتنگ

🎙”به طور کلی این مشکل ما نیست، ما بازیکنان تصمیم نمی گیریم. ما عناوین بسیاری را با ژروم به دست آورده ایم. من قطعا خوشحالم که دوباره او را می بینم.”

کیمیچ درباره استادیوم

🎙شنیدم ورزشگاه خوب نیست، ما به تمرین می رویم و آن را تماشا می کنیم.

کیمیچ درباره نیمه اول مقابل لایپزیگ

🎙”در نیمه اول مقابل لایپزیگ خوب نبودیم. با اشتباهات ساده از حریف حمایت کردیم و به حریف کمک کردیم. فردا نباید این اتفاق برای ما بیفتد. ما باید در طول 90 دقیقه تمرکز داشته باشیم و وظایف خود را انجام دهیم، سپس برنده مسابقه خواهیم بود.” ”

کیمیچ درباره کپنهاگ و آشنایی با آنها

🎙”ما محمد الیونوسی را از بوندس لیگا می شناسیم. آنالیز ویدیوی ما امروز عصر و فردا خواهد بود. می دانیم که کپنهاگ در ورزشگاه خانگی خود قدرتمند است، آنها در بازی های اخیر خود در لیگ قهرمانان در خانه حتی یک بازی را نباختند. به همین دلیل است که ما باید خوب آماده شود.»

کیمیچ درباره لیست تیم که کوچک شده است

🎙”یک لیست کوچک دارای مزایا و معایبی است. هر بازیکنی احساس می‌کند که می‌خواهد بازی کند. مهم این است که همه بازیکنان را در دسترس نگه داریم. ما روی ماندن همه بازیکنان در شرایط خوب حساب می‌کنیم. اگر همه بازیکنان در شرایط خوبی باشند، کافی است. ما سه مدافع مصدوم داریم مثلا “اگر اتفاق مقابل مونستر اتفاق بیفتد، مشکل داریم. اما ما این مشکل را به خوبی حل کردیم.”

کیمیچ درباره گل های زیاد از روی کورنر

🎙وقتی گل می زنیم و پیروز می شویم همیشه خوشحالم. در هفته های اخیر خوب کار کرده ایم و امیدوارم بتوانیم ادامه دهیم. تغییر چندانی نکرده ایم.”

کیمیچ درباره سانه

🎙”او همیشه تلاش می کند. او از نظر بدنی بسیار قوی است. این قابل توجه است که او چگونه به طور مداوم به عملکرد خود در زمین ادامه می دهد. او به خاطر کار سختی که انجام می دهد به خود پاداش می دهد. او در گذشته نشان داده است که چه کاری می تواند انجام دهد. اکنون او این کار را انجام می دهد. هر سه روز یکبار بازی میکند، که عالی است. حتی در بازی هایی که خوب پیش نمی رود او نشان می دهد که استعدادهای استثنایی دارد. او در حال حاضر در بازی حس شوخ طبعی نشان می دهد و باعث می شود که شما بخواهید با او بازی کنید. امیدوارم درخشش او برای مدت طولانی ادامه یابد.”

کیمیچ درباره مقابله با مسابقه فردا

🎙”گل زودهنگام همیشه خوب است. ما در بازی جام حذفی متوجه این موضوع شدیم. در مورد حریف به ما اخطار داده شد و می دانیم که کپنهاگ در خانه بسیار قدرتمند است و آنها رکورد خوبی دارند. کار آسانی نخواهد بود. ما به بهترین شکل آماده خواهیم شد. ما می توانیم و تلاش می کنیم تا بازی را ببریم.”

کیمیچ درباره چمن که به تیمی که رتبه پایین تری دارد کمک می کند

🎙بازی در یک زمین خوب همیشه خوب است. اما ما همچنین باید بتوانیم در یک زمین نه چندان خوب خوب بازی کنیم.”

کیمیچ درباره مرحله فعلی

🎙”ما بازیکنان مصدوم زیادی نداریم. گنابری، ماتییس دلیخت و مانوئل نویر غایبان هستند. بنابراین احساس می کنیم به خوبی آماده شده ایم. من فکر نمی کنم در فاز بدی هستیم، فکر می کنم ما در شرایط خوبی هستیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید