| | |

مصاحبه تلفنی مایکل آرتتا قبل از بازی آرسنال مقابل لانس فرانسه در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴

به گزارش فوتبال۷۲۴ به دلیل شرایط خاص هوایی انگلیس تیم آرسنال دیر تر از وقت مشخص شده برای کنفرانس مطبوعاتی بازی فردا مقابل لانس فرانسه حاضر شد

 

مایکل آرتتا در‌مصاحبه تلفنی گفتگو کرد

 

 

پارتی چطوره؟

 

🎙او در دو هفته گذشته واقعاً خوب پیشرفت کرده است و در دو یا سه روز گذشته با تیم تمرین کرد و این خبر خوبی برای ما است.

 

آیا او برای حضور در برابر سیتی نیاز به بازی فردا دارد؟

 

🎙من نمی دانم. فکر می کنم پیشرفت او در هفته گذشته بسیار خوب بوده است. بسته به اینکه بازی چگونه پیش می رود، ممکن است فردا کمی در زمین بگیرد

 

چقدر برای شما مهم است ؟

 

🎙او بازیکن بزرگی است و ما می دانیم که چه چیزی به تیم می آورد. او دقیقا می داند که ما به چه چیزهایی نیاز داریم و با مصدومیت هایی که برای سایر بازیکنان در خط هافبک و دفاع داشتیم، به شکلی عالی ما را تکمیل می کند و به ما گزینه هایی می دهد. بنابراین خیلی خوب است که دوباره او را داشته باشیم.

 

ساکا چطوره؟

🎙او خوب است. او خیلی بهتر است ضربه بزرگی بود اما او به خوبی بهبود یافته و امروز با ما تمرین کرد.

 

آیا تیم را با یک چشم به سیتی انتخاب می کنید؟

 

🎙اول از همه باید بدانیم چه کسی در دسترس است و در چه شرایطی است زیرا هفته گذشته مشکلاتی داشتیم. خیلی خوب است که او در دسترس است و ما فردا آن را بررسی خواهیم کرد.

 

بعد از اتفاقات آخر هفته، نظر شما در مورد VAR چیست؟

 

🎙ما قبل از شروع فصل بحث های بزرگی داشتیم و همه نیت درستی برای بهبود بازی و یافتن بهترین راه برای پیشبرد آن داشتند. اما این درست است که با تمام اتفاقاتی که در این فصل رخ داده است، نه تنها در لیگ برتر بلکه در سایر کشورها نیز، فشارها در حال افزایش است. برای آنها آسان نیست. برای هیچ باشگاه یا مدیری آسان نیست زیرا این واقعاً بر بخشی از فصل یا نتیجه تأثیر می گذارد و این کار خطرناکی است.

 

آیا فکر می کنید داوران باید آموزش بهتری در مورد نحوه اجرای VAR داشته باشند؟

 

 

🎙خوب من نمی دانم. وقتی آنها تمام فرآیندهای کاری را که می خواهند انجام دهند توضیح می دهند، واقعاً منطقی به نظر می رسد، اما در گرما اما وقتی در مورد میلی متر و تفسیر چیزهای دیگری مانند قاب دوربین صحبت می کنید، بسیار بسیار متفاوت است. شرم آور است که این اتفاق می افتد اما در حال حاضر به نظر من پاسخ درستی دریافت نکرده ایم.

 

آیا با لیورپول همدردی می کنید با توجه به اینکه چند نفر اخراجی داشتند مقابل شما قرار گرفته اند؟

 

🎙مطمئناً می دانید که در پایان می خواهید آنچه را که لیاقتش را دارید به دست آورید. شما می خواهید خطاهایی را که نمی توانید کنترل کنید و خطاهایی که روزانه انجام می دهید به حداقل برسانید. همه در تلاش هستند تا یک بازی واقعاً تمیز و صادقانه داشته باشند، اما در نهایت باید حق برنده شدن در آن را کسب کنید و در شرایطی که قوانین اجازه می دهد بازی کنید. وقتی این اتفاق نمی افتد بسیار ناامید کننده است.

 

آزتتا درباره لانس فرانسه

 

🎙خوب من واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم. کاری که آنها در سال گذشته انجام دادند باورنکردنی است که در این نقطه قرار دارند. روشی که این کار را انجام دادند، شکلی که در خانه داشتند. در این فصل آنها با برخی از نتایجی که به دست آورده اند واقعاً بدشانس بوده اند. آنها فقط یک امتیاز دارند و من نمی دانم چگونه. بنابراین ما فردا یک نبرد بزرگ را انتظار داریم. ما بیشتر از آن آگاه هستیم. ما همه چیز را به بازیکنان نشان دادیم و فردا یک آزمون بزرگ داریم.

 

ویلیام سالیبا در طول یک سال گذشته چقدر اهمیت پیدا کرده است؟

 

🎙وقتی به نحوه پیشرفت او، نقشی که در تیم دارد، سطح و ثباتی که او در سال گذشته نشان داده است نگاه می کنید، فکر می کنم قابل توجه است. فکر می‌کنم خیلی از مدافعان میانی سن او را پیدا نخواهید کرد که کاری را که او انجام می‌دهد انجام دهند. به بازیکنان اطراف او نیز احترام می‌گذارم، روشی که او را راهنمایی می‌کنند، از او محافظت می‌کنند و الهام‌بخش او هستند. و سپس مشخصاً ویژگی هایی که او دارد، حضور، آمادگی بدنی و آن خونسردی را دارد که در خط دفاعی یک باشگاه بزرگ مانند ما یک رهبر باشد، بسیار خوب است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید