| |

کنفرانس مطبوعاتی هانسی فلیک قبل از بازی با اشتوتگارت

هانسی فلیک در مورد قرعه کشی در لیگ قهرمانان اروپا:

«در مرحله یک چهارم نهایی تنها حریفان قدرتمند وجود دارند؛ 8 تیم برتر در اروپا. انجام دو بازی با تیم قوی، مهم است. ما می خواهیم پیشرفت کنیم. پاریس سنت ژرمن حریف قدرتمندی هست. آنها این موضوع را در فینال فصل گذشته نشان دادند . اما ما هم کیفیت خود را در یو سی ال نشان داده ایم.»

Image

فلیک :

« نویر امروز تمرینات خود را از سر گرفت و بسیار خوب به نظر می رسید. فرض من بر اینایت که او فردا بازی خواهد کرد. کیمیش کمی علائم شبیه آنفولانزا دارد. آبریزش بینی دارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که فردا اوضاع چگونه است. من با او صحبت کردم زودتر با تلفن صحبت می کرد و او کمی اعتماد به نفس بیشتری داشت.

تمرکز من اکنون روی بازی با اشتوتگارت است. ما هجدهمین بازی را در کمتر از یازده هفته انجام خواهیم داد. در این مدت کوتاه، تیم عملکرد فوق العاده خوبی داشته است. ما در چند بازی گذشته از نظر جایگیری و پرسینگ پیشرفت کرده ایم. اکنون نوبت بازی با اشتوتگارت است و سپس لایپزیگ»

Image

در مورد دعوت شدن موسیالا به تیم ملی:

«او فقط باید در تیم ملی همان بازی را انجام دهد که برای ما انجام داد. او حتی در این سن، یک فوتبالیست عالی است. او فقط باید تفریح داشته باشد.»

Image

در مورد جر و بحث با برازو [حسن صالیحمیدزیچ] و تاثیر آن بر تیم:

«در تیم آشفتگی وجود ندارد. بعد از جام جهانی باشگاهها و قبل از بازی با فرانکفورت، 4 مورد ابتلا به کرونا داشتیم. فکر میکنم وضعیت برای همه پر تنش بوده است. من حرفی خارج از احساسات گفتم که بخاطر آن احساس تاسف [و پشیمانی] میکنم. ما [من و حسن درباره آن منازعه] صحبت کردیم [از هم عذرخواهی کردیم] و همه چیز تمام شد. با نگاه به آینده، میخواهیم در جهت منافع تیم عمل کنیم. البته من و حسن در خط مقدم تیم هستیم و میخواهیم به آینده نگاه کنیم و اوضاع را به مسیر درست برگردانیم. در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان در مسیر خوبی قرار داریم. میخواهیم در این مسیر [در هر دو جام] بیشتر جلو برویم. کار ما اینست که تیم را هدایت کنیم. از امروز دیگر دلیلی وجود ندارد تا من درباره این موضوع نظری بدهم.»

Image

در مورد بازیکنان تیم های ملی:

«دیوید آلابا اولین بازی در اسکاتلند را انجام نمی دهد. در مورد رابرت اگر اوضاع مثل الان باشد، ما با آن [بازی در انگلیس] موافقت نخواهیم کرد. اگر قوانین طور دیگری باشد، از بازیکنان پشتیبانی خواهد کرد.»

Image

در مورد لوتار ماتئوس پیش از تولد 60 سالگی اش:

«لوتار بهترین بازیکنی بود که من با او بازی کردم. او 60 ساله به نظر نمی رسد بنابراین در زندگی خود کارهای درست زیادی را انجام داده است.»

Image

آیا یوزوآ کیمیش می تواند اولین بازیکن آلمانی از زمان ماتئوس باشد که فوتبالیست سال جهان می شود؟

 

فلیک:

«من به یوزوآ به دستیابی به این عنوان اعتماد دارم. او در فرم بسیار خوبی است. آنچه نشان می دهد اینست که همیشه تصمیمات درستی می گیرد و خودش بازی را دیکته می کند. از نظر فنی بسیار قوی است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید