زیدان به دنبال اوبامیانگ
| | | | | | |

رئال‌مادرید پیگیر وضعیت اوبامیانگ است

فوتبال724– رئال‌مادرید پیگیر وضعیت اوبامیانگ ، مهاجم و کاپیتان آرسنال، شده است.

پیر امریک اوبامیانگ 30 ساله، این فصل فرم خیره کننده خود را ادامه داده است. او 20 گل در 32 بازی لیگ و جام حذفی برای توپچی ها به ثمر رساند. این به رغم فرم متناقض آرسنال و تغییر مربی است.

اوبامیانگ هنوز قرارداد جدیدی را در امارات امضا نکرده است و قرارداد وی در سال 2021 منقضی می شود، و پنجره نقل و انتقالات آینده را احتمالاً فرصت نهایی باشگاه برای گرفتن پول از فروش وی می دانند.

این بازیکن ملی پوش گابنی از زمان پیوستن از بوروسیا دورتموند به آرسنال در سال 2018، در 97 بازی برای توپچی ها 61 گل به ثمر رسانده است، اما در زمان حضورش در شمال لندن حتی یک جام هم کسب نکرده است یا در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده است.

به نقل از فرانس فوتبال، رئال قبلاً در مورد وضعیت فروش و در دسترس بودن اوبامیانگ تحقیق کرده است، اما از آن زمان هیچ پیشرفت جدی در مذاکرات نداشته است.

این خبر تنها یک روز پس از آن منتشر می شود كه رئیس فدراسیون فوتبال گابن، پیر آلن مونگونگویی، از اوامبیانگ خواست كه آرسنال را به مقصد یك باشگاه جاه طلب تر ترك كند.

مونگونگویی گفت:

من نمی خواهم بگویم که آرسنال جاه طلب نیست، اما آرسنال به اندازه بعضی از باشگاه های دیگر در فوتبال اروپا جاه طلبی ندارد.

بنابراین اگر پیر می توانست با باشگاهی جاه طلب تر قرارداد ببندد، مطمئناً جای خود را در آنجا پیدا می کرد.

در سطح فردی، همه ما او را جزء بهترین بازیکنان جهان می دانیم، اما توصیه ای که به او می کنم ادامه کار و جلب توجه بزرگترین باشگاه ها و جاه طلب ترین باشگاه ها است.

اوبامیانگ یک بازیکن درجه یک جهانی است، اما برای او یا هر کس دیگری در اروپا که افتخار بزرگی کسب نکرده است، فوتبال یک ورزش جمعی است. در حال حاضر، او در آرسنال است و او در آنجا هیچ چیزی پیروزی ای به دست نیاورده و فقط شکست جمعی داشته اند.

سرمربی رئال، زین الدین زیدان، در جستجوی کسی است که مکمل بنزما یا جانشین وی باشد. به همین دلیل رئال‌مادرید پیگیر وضعیت اوبامیانگ است. لوس بلانکوس باید برای خرید اوبا از آرسنال 50 میلیون یورو هزینه کند. گفته می شود که منچستر یونایتد نیز مشتاق خرید اوبامیانگ است، اما به نظر می رسد هدف اصلی آنها هری کین است.

همچنین طبق گفته نشریه داریو مادریدیستا، رئال پیشنهاد یک قرارداد مبادله برای اوبامیانگ و دنی سبایوس را به توپچی ها داده است. میرور هم گزارش داده است که در اصل سبایوس فقط 36 میلیون پوند ارزش دارد، اما اعتقاد بر این است که وی اکنون می تواند در توافقی برای خرید اوبامیانگ گنجانده شود.

منچستریونایتد می خواهد یک قرارداد مشابه رابین فان پرسی را برای اوبامیانگ پیشنهاد کند، در حالی که بارسلونا و پاری سن ژرمن نیز علاقه مند به این بازیکن هستند. سایت خبری 90min همچنین گزارش داده است که چلسی و لیورپول هم در ابن رقابت هستند.

در آگوست، اوبامیانگ 31 ساله می شو د و آرسنال در صورت ارائه پیشنهاد برای وی، باید تلاش کند تا از خروج این مهاجم در تابستان جلوگیری کند، به خصوص با این حقیقت که باشگاه احتمالاً یک بار دیگر سهمیه لیگ قهرمانان را از دست می دهد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید