| | |

هوینس: مولر به تیم ملی برود، فلیک نرود!

اولی هوینس صحبت در مورد هانسی فليك برای سرمربیگری آلمان رد كرد و نظراتی در مورد حذف توماس مولر از تیم ملی داد.

 

اولی هوینس مدیر سابق باشگاه بایرن مونیخ صحبت درباره هانسی فلیک برای سرمربیگری تیم ملی آلمان را رد کرد و اظهار داشت که این مربی 55 ساله دلیلی برای ترک پست خود از تیم قهرمان بوندس لیگا ندارد.

این شایعات این هفته زمانی که مدیر ورزشی فداسیون فوتبال آلمان، الیور بیرهوف از فلیك به عنوان یكی از نامزدهای تصدی سمت یواخیم لوو در آینده نام برد، شروع شد. او گفت:

«اول از همه ، تهیه یک تصویر [ذهنی از وضعیت موجود] مهم بود. بسرعت مشخص شد که ما باید مسیر را با یواخیم لو ادامه دهیم. من خوشحالم که آلمان در حال حاضر تعداد زیادی مربی موفق دارد.

یورگن کلوپ یولیان ناگلسمان مارکو رزه توماس توخل و هانسی فلیک. من هانسی را از دوران حضور در تیم ملی به خوبی می شناسم و واقعا از او قدردانی می کنم.

این مربیان در حال حاضر با باشگاه های برتر و تیم های حاضر در لیگ قهرمانان قرارداد دارند، اما مطمئنا من آنها را زیر نظر دارم.تردیدی در این مورد نیست.»

 

با اینحال، هوینس اصرار داشت که سرمربی بایرن اکنون دلیلی برای ترک باشگاه ندارد:

«تیم ملی آلمان دقیقا رویای همه شبهای بی خواب نیست. [اگر من جای هانسی فلیک بودم] هرگز بایرن مونیخ را به این دلیل ترک نمی کردم.» هوینس این گفته را در مصاحبه با ایستگاه رادیویی Bayern 1 گفت و ادامه داد:

«فکر کردن در مورد آن، چه برای هانسی و چه برای ما کاملا دیوانگی است. او تازه شروع به کار حرفه ای مربیگری در سطح عالی کرده است.»

 

هوینس می خواهد مولر به تیم ملی آلمان برگردد.

این مدیر سابق 69 ساله اضافه کرد که می خواهد بازگشت توماس مولر به تیم ملی را ببیند و معتقد است که این مهاجم می تواند ارزش زیادی به ترکیب لوو اضافه کند:

«من فقط می توانم به یوگی لوو توصیه کنم که نام توماس مولر را با رنگ قرمز در دفترچه یادداشت خود علامت گذاری کند. در تورنمنتی مانند این [یورو 2020] شما به افرادی که روحیه خوبی دارند نیاز دارید.

در چنین شرایطی که در حال حاضر در این تورنمنت داریم، من هرگز بدون توماس کار نمی کردم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید