سادیو مانه
| | | | |

سادیو مانه می‌گوید هر اتفاقی رخ دهد من آن را خواهم پذیرفت!

سادیو مانه، مهاجم لیورپول، بدون توجه به اتفاقاتی که در فصل حاضر رخ می‌دهد، برنامه‌هایش را برای قهرمانی سال بعد در لیگ برتر مشخص کرده است.

سادیو مانه‌، مهاجم سنگالی لیورپول، می‌گوید با وجود اینکه تصمیمات اتخاذ شده مبتنی بر این است که لیگ تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده‌است و همۀ تیم‌ها به این تصمیم پایبند هستند، اگر این فصل حتی به دلیل شرایط موجود موفق به کسب جام نشویم، فصل بعد برای بالای سر بردن جام می‌جنگیم.

سادیو مانه باور دارد که نباید به این زودی امید خود را از دست داد و این احتمال هنوز پای برجاست که جام این فصل به ما برسد.

در مصاحبه خود با TalkSport وقتی از او پرسیده شد که آیا با توجه به اختلاف امتیاز فاحشی که با منچسترسیتی دارید خود را قهرمان می‌دایند یا خیر؟ این‌گونه جواب داد:

فکر نکنم هنوز بتوانیم خود را قهرمان بدانیم. من عاشق فوتبال و کارم هستم. میخواهم که در زمین مسابقه قهرمان شویم.

وی افزود:

من می‌خواهم که برنده بازی‌ها باشم و جوایز را کسب کنم؛ این دقیقا همان چیزی است که دوست دارم. کاملا متوجه شرایط فعلی هستم و هر اتفاقی که بیفتد من آن را درک خواهم کرد.
شرایط برای لیورپول سخت است ولی یقینا برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان سخت‌تر است. بسیاری از خانواده‌ها عزیزان خود را از دست داده‌اند؛ شرایط موجود در سرار جهان پیچیده‌تر از این حرفاست.

سادیو مانه در ادامۀ مصاحبۀ خود گفت:

این رویای من است که امسال قهرمان شویم ولی اگر این اتفاق رقم نخورد من با آن کنار خواهم آمد و امیدوار به قهرمانی در سال بعد خواهم بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید