| |

مصاحبه آلفونسو دیویس

Image

چه چیزی هنگام ترک آلابا از دست خواهد رفت:

«البته، ارتباطات. او به من نکات و دستورات زیادی را می دهد، من قطعا اینها را از دست خواهم داد. آیا می توانید از جایگاهها بشنوید که او در زمین چقدر صحبت می کند؟

او می گوید:” بکش عقب! “،” مواظب باش ، یک نفر پشت سرت هست! “من اطلاعات را پیوسته از او می گیرم. با صدای او در ذهنم، هرگز تمرکز خود را از دست نمی دهم. چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. من او را نوعی مربی می بینم.»

Image

دیویس درمورد اینکه آیا او گزینه اول پیستون چپ قبل از لوکاس است یا خیر:

«این واقعا مهم نیست. این تصمیم مربی در هر هفته است و هر دفعه که انتخاب به من می رسد من خوشحالم. در پایان، همه چیز در مورد موفقیت تیم است. اگر من از تیم در زمین حمایت نکنم، خب اینکار را از بیرون انجام می دهم.

دیویس در مورد اوپامنکو به عنوان جایگزین احتمالی آلابا:

«او بازیکن بسیار خوبی است. وقتی او را تماشا می کنید، می توانید نه تنها بگویید که او یک مدافع خوب است، بلکه همچنین یک مرد قدرتمند با اراده بزرگ است.»

Image

دیویس در مورد اینکه برای دستور دادن در زمین چه زمانی زمانی آماده است:

«من هر از گاهی چند دستوری می دهم، اما اعتراف می کنم تعداد آنها زیاد نیست. من سعی می کنم پیشرفت کنم، اما در حال حاضر برای من دشوار است که در گرماگرم بازی به آلمانی دستورالعمل بدهم. وقتی چیزی می گویم، معمولاً به انگلیسی از دهانم خارج می شود.»

اگر من حتی می توانستم کاپیتان بایرن در آینده ای دور باشم ، بسیار فوق العاده خواهد بود. اما برای آن هنوز هم باید چیزهای زیادی یاد بگیرم، در سطح بالا ثبات داشته باشم و ارتباطاتم را در زمین بهبود ببخشم. من چیزهای زیادی یاد گرفته ام، اما برای تبدیل شدن به یک رهبر واقعی، خیلی بیشتر طول می کشد.»

Image

دیویس در مورد پست خود:

«من در جایی بازی می کنم که مربی به من احتیاج دارد. و اگر او در دفاع به من احتیاج داشته باشد، من در برخی از مواقع بازوبند کاپیتانی را به عنوان یک مدافع قبول می کنم (می خندد). به شما اطمینان می دهم: از دفاع کردن نیز لذت می برم.»

دیویس درباره اینکه 5 سال دیگر برای دریافت توپ طلا چه کسی رقابت می کند:

«هالند قطعا در این ماجرا دخیل خواهد بود، من همچنین می توانم جیدون سانچو را تصور کنم. و من هم می خواهم آنجا باشم. چرا که نه؟ (با خنده). همیشه نمایندگانی از بایرن وجود دارند.»

دیویس درباره افت عملکرد خود:

«در زندگی هر ورزشکاری افت و خیز وجود دارد. افت در اثر مصدومیت برای من سخت تر بود. اکنون در مسیر درست قرار دارم، هر بازی اوضاع بهتر می شود. من باید مراقب بدنم بیش از سال گذشته باشم. این تنها راهی است که می توانم در سطح استاندارد بمانم.»

دیویس:

«همیشه گفته می شود که موفقیت شما را مغرور و از خوراضی می کند، اما من می توانم خودم را از این مساله استثنا کنم. من در اطرافم افراد زیادی دارم که من را نسبت به مسائل واقع بین نگه دارند. خطر غیر حرفه ای عمل کردن وجود ندارد.

دیویس در مورد یادگیری زبان آلمانی:

«آلمانی من بهتر و بهتر می شود، معلم من می گوید من خوب هستم. اما او می گوید كه باید بیشتر صحبت كنم زیرا وقتی قرار است به آلمانی صحبت كنم واقعا خجالتی هستم. من باید به خودم بیشتر اعتماد كنم – و اگر زیاد صحبت کنم، حتی بهتر می شود.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید