| |

نظر پیتر‌مور درباره بازگشت کوتینیو به آنفیلد


به گزارش فوتبال۷۲۴، پیتر مور مدیرعامل لیورپول در مورد فیلیپ کوتینیو اظهار نظر کرد. مور گفت که این باشگاه هنگام ترک کوتینیو کاملا ‌او را فراموش  کرده است. 

در هفته های اخیر شاهد شایعات پیوستن فیلیپه کوتینیو به لیورپول هستیم، ابتدا این که بارسلونا علاقه ای به بازگشت بازیکن 27 ساله برزیلی در فصل آینده در نیوکمپ ندارد و دوم اینکه بایرن مونیخ مطمئن نیست که قصد خرید او را برای همیشه دارد یا نه. این امر شاید به ناچار سوالات و گمانه زنی هایی درباره بازگشت احتمالی به لیورپول به دنبال داشته باشد، زیرا هواداران و صاحب نظران می پرسند چنین چیزی ممکن است یا نه؟ پیتر مور در مورد آن صحبت کرد، احتمالاً چنین اقدامی معنایی نخواهد داشت. مور به گروه هواداران لیورپول کیپ تاون هنگامی که از وی خواستند درباره کویتینیو صحبت کند  گفت:


“وقتی فیلیپه کوتینیو از اینجا خارج شد، تغییری ایجاد شد، نه تنها در ساختار تیم بلکه در نحوه بازی.”

“اگر به یاد بیاورید، وقتی او رفت در تیم یک تغییر کامل در سبک بازی ایجاد کرد و ما [به سختی] یک بازیکن مهم را از دست دادیم. بی احترامی به فیلیپ نیست ولی او شیوه ای متفاوت از خروج عادی داشت [و] پولی را که از بارسلونا دریافت کردیم برای خرید آلیسون بکر هزینه کردیم. پس رفتن او برای ما سود هم داشت.”

اگرچه پاسخ مستقیمی به گمانه زنی ها درباره بازگشت او نداد، ولی این احساسی است که بسیاری از گفتگوی اخیر در مورد کوتینیو برداشت کرده اند. البته احتمالاً جایی در تیم لیورپول امروزی برای مهاجم خلاق برزیلی وجود ندارد. در حالی که کاملاً بازیکن با استعدادی است. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از کوتینیو، نیاز به تلاش تیمی نیست، و با توجه به جایی که لیورپول در حال حاضر است، دیگر نیازی به انجام چنین کاری ندارند. کوتینیو حداقل برای مدتی بهترین بازیکن لیورپول بود. و در آن زمان کلوپ تاکتیکهای خود را در اطراف او ساخت تا این موضوع را منعکس کند. اگرچه از زمان عزیمت وی، این باشگاه به قهرمان اروپا تبدیل شد و اکنون صدرنشین مقتدر لیگ برتر است. تفکر لیورپول درباره کوتینیو براساس گفته های مور روشن است. احتمالاً زمان آن رسیده است که معدود هواداران باقیمانده که هنوز امید بازگشت کوتینیو را داشته‌اند او را فراموش کنند.

کوتینیو فصل جاری 27 بازی برای بایرن انجام داده، هفت گل زده و هشت پاس گل داده اما این آمار تقریبا خوب برای فعال کردن بند خرید 120 میلیون یورویی او کفایت نمی کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید