|

کریس وایلدر بهترین مربی لیگ انگلیس؟!

پل مرسون می گوید کریس وایلدر در صورتی که شفیلد یونایتد را به اروپا ببرد، او را شایسته مربی سال می داند. مرسون در این فصل به وضوح تحت تأثیر وایلدر قرار گرفته است.

هافبک سابق آرسنال، پال مرسون، می گوید کریس وایلدر سرمربی شفیلد یونایتد آنچه را که برای مدیریت در ورزشگاه امارات نیاز است دارد.

به گزارش‌فوتبال ۷۲۴ این صاحب نظر به اسکای گفته است که ویلدر نیز بدون توجه به آنچه یورگن کلوپ انجام می دهد، سزاوار جایزه مربی سال است. او به اسکای اسپورت گفت:

“اگر کریس وایلدر شفیلد یونایتد را به اروپا ببرد، او سزاوار مربی سال برای من است. شما باید آنچه را که با آن کار می کنید در نظر بگیرید و تمام آنها یکی از اهداف مورد علاقه برای باشگاه های دیگر بودند. در حال حاضر، تیم او فوق العاده است.

پل مرسون در ادامه افزود :

” وقتی کریس وایلدر در نورتهمپتون و آکسفورد بود، در آنجا و در هر کجا که بوده است معجزه کرده است. من اوایل این فصل شفیلد یونایتد را وقتی با آرسنال را در خانه بازی داشت زیرنظر داشتم و با خودم میگفتم این مرد چرا مربی آرسنال نیست؟”

وایلدر در این فصل نشان داده است که میتواند تعداد زیادی امتیاز کسب کند. نوآوری های تاکتیکی، فوتبال جذاب و تمایل مداوم به پیشرفت، هر باشگاهی در این کشور می تواند از آن استفاده کند و ویلدر میتواند با بردن شفیلد به اروپا خود را در اندازه مربیگری در فوتبال اروپا ثابت کند.

شفیلد یونایتد اخرین دیدار خود را با شکست بورموث پشت سر گذاشته است و در ۱۰ دیدار آخر خود فقط از منچسترسیتی و لیورپول شکست خورده است. اگر لیورپول در لیگ بدون شکست قهرمان لیگ شود، کلوپ احتمالاً در پایان فصل این جایزه را کسب می کند. اما اگر وایلدر بتواند شفیلد یونایتد را به اروپا برساند و لیگ را بالاتر از جایگاه هفتم تمام کند او یک قدم دیگر به این جایزه نزدیک خواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید