پیولی اسپتزیا
| | | |

استفانو پیولی بعد از برد در برابر اسپتزیا : من این تیم، این باشگاه را دوست دارم

فوتبال724– استفانو پیولی سرمربی میلان بعد از برد سه بر صفر در برابر اسپتزیا ضمن تمجید از بازیکنانش از اظهارنظر مستقیم در مورد خرید مدافع وسط خودداری کرد.

پیولی بعد از برد اسپتزیا گفت:

این یک تیم است، ما ویژگی های خاصی داریم، ما یک روش بازی در زمین داریم، سپس ما به خوبی می دانیم که انتظارات زیادی وجود دارد، طبیعی است، برای نتایج حاصل از آن و عنوان پایان فصل.

ما به زودی مسابقات سخت و طاقت فرسایی خواهیم داشت اما با اشتیاق مناسب به آنجا خواهیم رسید. در این دوره ما بدون بازیکنان زیادی کار را انجام داده ایم، من بسیاری از آنها را مجبور کرده ام که همیشه بازی کنند. امیدوارم بازیکنان آسیب دیده را بازیابی کنم، سپس ما بازی به بازی با یکدیگر بازی خواهیم کرد تا همچنان پیشرفت کنیم.

من این تیم، این باشگاه را دوست دارم، ما با هم خوب هستیم، ما یک گروه بسیار جوان هستیم، آنها باید سخت و خوب کار کنند، آنها باید تلاش کنند تا پیشرفت کنند. ما به خوبی می دانیم که با چه مشکلی روبرو خواهیم شد، در ایتالیا هفت تیم بسیار قدرتمند وجود دارد و در پایان سال فقط چهار تیم برتر خوشحال خواهند شد، ما باید برای بهترین موقعیت ها همه تلاش خود را انجام دهیم.

وی در مورد بازیکنان آسیب دیده افزود:

برای ربیچ هفته آینده مهم خواهد بود، او هنوز مقداری درد در آرنج خود دارد. رومانیولی می تواند برای دربی در دسترس باشد، برای موساکیو کمی بیشتر طول می کشد. از نظر ایبرا و دوراته بازگشتشان به ما بستگی ندارد.

قبل از بازی، مدیر ورزشی ریکی ماسارا از تایید احتمال جذب شالکه اوزان کاباک یا آنتونیو رودیگر چلسی خودداری کرد و از پیولی نیز در مورد این دو نفر سوال شد.

من از مسابقه امشب راضی هستم. درست است که ما به دنبال یک مدافع میانی هستیم زیرا مصدومیت های زیادی داریم و برنامه ای جاه طلبانه داریم. این یک شروع خوب است، باید به ما حس مثبت و اعتماد به نفس برای آینده بدهد.

درباره کسیه:

فرانک بسیار حساس است، ما در ابتدا اصطکاک داشتیم، بحث هایی بین ما بود، سپس ما یکدیگر را درک کردیم، با یکدیگر صحبت کردیم. وقتی می توانید نحوه ارتباط را درک کنید فکر می کنم می توانید از این بازیکنانی که هستند بیشترین بهره را ببرید.

درباره وضعیت یووه – ناپولی:

من کمی نگران هستم، اما افراد حرفه ای هستند که سعی می کنند همه کارها را به نتیجه برسانند. قوانینی وجود دارد که باید به آنها احترام گذاشت و ما نیز به آنها احترام می گذاریم. ما آرام هستیم. ما می خواهیم احتمالاً در حضور هواداران بازی کنیم، امیدواریم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید