| | |

مصاحبه توماس توخل سرمربی چلسی پیش از دیدار با تاتنهام

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم چلسی و تاتنهام در رقابتهای لیگ برتر به مصاف یکدیگر میروند

توخل سرمربی تیم چلسی در این باره گفت 🔻

🔵 توماس توخل🔻

“این تاتنهام برابر چلسی است ، نه من مقابل ژوزه. من بسیار خوشحالم که با تیم قدرتمندی مقابل تیم او ، با تیمی با کیفیت ، ذهنیت و جو فعلی ما ، رقابت می کنم.”

🔵 توماس توخل🔻

“آیا او [ژوزه] الگویی بود؟ راستش را بخواهید ، وقتی کارم را شروع کردم ، او بسیار دور بود ، مثل ماه از زمین. من در آکادمی مربیگری می کردم و سپس ارتقا می یافتم ، از آنجا من فقط از بازی او لذت بردم

🔵 توماس توخل 🔻

“شک ندارم که او یکی از بهترین مدیران جهان است و در تاتنهام تیمی را ایجاد کرده است که همیشه رقابتی است ، بسیار قدرتمند است. این یک چالش است.”

🔵 توماس توخل در مورد اسپرز🔻

“آنها با استادیوم جدید ، وارد سطح جدیدی از باشگاهها شده اند. آنها مطمئناً یکی از بزرگترین باشگاههای اروپا و انگلیس هستند.”

🔵 توماس توخل در مورد هری کین🔻

“من می گویم که اگر هری کین بازی نکند ،برای ما راحت تر است ، این یک امر مسلم است. هری کین یکی از بهترین شماره های شماره 9 در جهان است ، شماره 9 که هر مربی و تیم آرزو می کند

🔵سوال توماس توخل از خبرنگاران🔻

“آیا شما در یک کنفرانس مطبوعاتی درست هستید؟” [بسیاری از سوالات مبتنی بر تاتنهام بود.]

🔵 توماس توخل در مورد برخورد با تیمو ورنر🔻

“با هر بازیکن و همه مهاجمان ، ما سعی می کنیم یک پیوند و رابطه ایجاد کنیم. هر مردی متفاوت است ، به چیز دیگری احتیاج دارد. برخی به شما نزدیک می شوند ، دیگران دوست دارند تنها باشند. بنابراین ما می خواهیم او در زمین احساس راحتی کند و این وظیفه ماست که لحظاتی را برای او خلق کنیم.

🔵 توماس توخل در میسون مونت🔻

“من نمی دانم محدودیت های او کجاست. او خیلی به چلسی اهمیت می دهد ، او به بازی خیلی اهمیت می دهد ، قلبش را در زمین می گذارد. اگر با میسون تمرین کنید ، او هر دقیقه 100٪ می دهد و این بهترین سطح برای رشد است. این بهترین شرایط برای شروع و بهترین شرایط برای تبدیل شدن به یک بازیکن برتر است. او همه چیز را برای رسیدن به سطوح بالاتر دارد. من نمی دانم کجا محدودیت ها وجود دارد اما در حال حاضر ما او را تحت فشار قرار خواهیم داد و از او حمایت خواهیم کرد. چیزی که من را بسیار خوشحال می کند این است که او یک پسر خوب است ، یک پسر باز است. او دارای هاله و انرژی مثبت در رختکن است و واقعاً از کار با کل تیم و میسون لذت می‌برم “

🔵 توماس توخل در مورد کیفیت تیم🔻

“من از رفتار و جو موجود در حال حاضر بسیار راضی هستم. ما باید تمرکز داشته باشیم و ادامه دهیم زیرا رشد تیمی دقیقاً به همین شکل است.”

🔵 توماس توخل🔻

“من عاشق پیتزا و اسپاگتی بولونیا هستم.”

🔵 توماس توخل🔻

“اگر ما مقابل تاتنهام پیروز شویم ، شاید من یک جین و تونیک را ترجیح دهم. من فن آبجو یا یک شراب نیستم.”

🔵 توماس توخل در آکادمی🔻

“من مسابقه داخلی 18 ساله ها را تماشا کردم و آنها در سطح بالایی قرار دارند. کار با آنها بسیار خوشحال کننده است زیرا آنها از کیفیت و توانایی بدنی لازم برای لیگ برتر برخوردار هستند. من بسیار خوشحالم که همه پسران چلسی در این تیم از این چالش آگاه هستند. این باعث می شود شخصیت و رویکرد شما در تمرینات به بازی منجر شود. “

🔵 توماس توخل درباره ژوزه مورینیو و اسپرز: 🔻

“چالش ما شکست دادن آنها است. ما از داشتن این چالش ها بسیار هیجان زده هستیم.”

🔵 توماس توخل تأیید می کند که کای هاورتز و کورت زوما بعد از بروز مشکلات در زمین تمرین امروز شاید حضور نداشته باشند

🔵 سرانجام ، توچل در پاسخ به سو استفاده نژادپرستانه اخیر که توسط ریس جیمز به صورت آنلاین دریافت شد ، اصرار دارد که این بازیکن حمایت کامل از او و باشگاه را دریافت کرده است. وی می افزاید:

“من 1000٪ طرف او هستم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید