|

افتضاح در پنجره نقل انتقالات برای بایرن مونیخ : بدترین عملکرد نقل و انتقالاتی در اروپا ؟!

به گزارش فوتبال۷۲۴ امروز پنجره نقل و انتقالات آلمان برای جذب بازیکن بسته شد؛ پنجره ای که شاید در ابتدا احساس میشد برای هواداران بایرن مونیخ با آمدن هری‌کین امید بخش است، اما با عملکرد بد مدیریت بایرن شکل دیگری به خود گرفت.

شکست دکلان رایس:

در ابتدای فصل نقل انتقالات قبل از پیوستن هری کین، بایرن خرید کنراد لایمر را اعلام‌کرد و سپس به سمت دکلان رایس برای جذب این هافبک دفاعی مستعد حرکت کرد. بعد از چند هفته کش و قوس در انتها بایرن مونیخ این قمار را به آرسنال باخت و بازیکن از کف تیم آلمانی در رفت.

کای هاورتز:

هاورتز که فصل ناامیدکننده ای در تیم چلسی داشت عزم سفر کرده بود و بازگشت به لیگ آلمان میتوانست برای او خوشایند باشد. طبق معمول بایرن، تیم غول آلمانی به سراغ این بازیکن رفت ولی بازهم مدیریت ضعیف تیم باعث شد این بازیکن به آرسنال برود تا بایرن در دومین رقابت خودش با آرسنال در نقل و انتقالات شکست بخورد.

داوید رایا:

با مصدومیت متعدد مانوئل نویر و خروج عجیب نوبل در این پنجره، مدیریت بایرن دوباره به دنبال دروازبانی برای جانشینی سومر که به تازگی به اینترمیلان پیوسته بود رفت؛ و داوید رایا اسپانیایی تبدیل به هدف انها شد. مدیریت بایرن بازهم در این قمار بازی را به مدیریت آرسنال باخت و این دروازبان برخلاف تصور همه به تیم لندنی رفت!

خروج پاوارد و هدف قرار گرفتن کایل واکر از منچسترسیتی: 

بایرن مونیخ در اقدامی با انتقال قرضی مدافع جوان خود استانیشیچ کروات موافقت کرد. اما بعد از یک هفته پاوارد درخواست خروج قوی از بایرن داد. بایرن مونیخ در این موقع با ایجنت و بازیکن کایل واکر از منچستر سیتی وارد مذاکره شد که شروع خوبی هم داشت و تقریبا از گوشه و‌ کنار خبر این انتقال شنیده میشد. اما مدیریت بایرن بازهم نتوانست بازیکن را قانع کند و در یک حرکت سریع کمتر از ۲۴ ساعت پپ گواردیولا بازیکن را قانع به تمدید و‌ ماندن کرد؛ بایرن مونیخ هم در اقدامی عجیب بنجامین پاوارد را بدون جذب جانشین به اینتر میلان فروخت! حالا تیم با یک فولبک تخصصی یعنی مزورعی به زمین میرود انهم به امید لایمر و کیمیچ که میتوانند در این پست هم بازی کنند!

دوگانه بلاکوچاپ و چالوبا:

بایرن مونیخ در ۴۸ساعت گذشته به شکل ناگهانی به فکر جانشین پاوارد افتاد و در اقدامی سریع با دو بازیکن بلاکوچاپ از ساوتهمپتون و چالوبا از چلسی وارد مذاکره شد. تیم مدیریت ورزشی بایرن به یکباره نتوانست تصمیم خود را بگیرد و در‌کمال تعجب با اشتباهی عجیب فرصت ثبت بازیکن را از دست دادند و معامله بهم خورد و هر دو بازیکن از دست رفتند!

پالینیا درخواست مربی که به سرانجام نرسید:

بایرن مونیخ در‌ همین ۴۸ ساعت گذشته با فولام وارد مذاکره فشرده ای برای خرید پالینیا هافبک دفاعی پرتقالی شد.حتی بازیکن به مونیخ آمد و تستهای پزشکی و ضبط ویدئو معارفه را هم انجام داد. بایرن شدیدا فولام را تحت فشار گذاشت و‌ خود بازیکن هم از تیم انگلیسی درخواست خروج کرد؛ ولی فولام به دلیل کم بودن وقت نتوانست جانشین این بازیکن را خریداری کند و معامله دیگری از لیگ برتر انگلیس در این پنجره بهم خورد! بایرن که برای تامین بودجه خرید این بازیکن قول فروش گراونبرخ به لیورپول را داده است حالا مجبور است اجازه خروج بازیکن مستعد هلندی را بدون جذب جانشینی بدهد.

بازیکنی که در تیم بود ولی از دست رفت : کانسلو

بایرن مونیخ برای ژائو کانسلو هم اقدام کرد ولی به دلیل اقدام دیر، دسترسی به بازیکن ممکن نبود. بازیکنی که فصل قبل در‌ همین تیم بایرن بود به دلیل آنکه بارسلونا زودتر از بایرن به توافق شفاهی با این ستاره پرتغالی رسیده بود به توافق خود با بارسلونا پایبند ماند و پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد.

بحران در دروازه و نامزدی اشتفان اورتگا: شکست دیگری در برابر منچستر سیتی و گواردیولا

بایرن مونیخ در‌ کشمکش نبود دروازبان و خروج مانوئل نویر و یان سومر به فکر خرید اشتفان اورتگا از منچسترسیتی افتاد!اشتفان اورتگا به دلیل دقایق بازی بیشتر و فرصت بهتر برای درخشش و دعوت به تیم ملی آلمان تمایل داشت تا به بایرن بپیوندد. به همین خاطر بایرن وارد مذاکره با منچستر سیتی شد ولی پپ گواردیولا به موقع جریان مذاکرات را قطع و بازیکن را راضی به ماندن کرد.

کپا دروازبان سرکش چلسی و شکستی دیگر: 

بایرن مونیخ در ادامه سلسله شکست های خودش در خرید دروازبان  پس از رایا و اورتگا به دنبال کپا دروازبان جوان چلسی رفت. سران بایرن در ابتدا مذاکراتی را آغاز کردند ولی در‌ همین حین دروازبان اصلی رئال مادرید تیبو کورتوآ دچار مصدومیت تا منجر شود رئال مادرید جانشین کورتوا را در مدت کمتر از چهار روز جذب کند و رقیب پیشتازش، بایرن مونیخ را کنار بزند. گفتنی است که بایرن مونیخ چندین هفته به دنبال جانشین برای مانوئل نویر میگشت پروسه ای که رئال مادرید در زمان بسیار کوتاه تری انجام داد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید