|

فلورنتینو پرز قرارداد رئال مادرید با کیلیان امباپه را با نهایی کرده است

به گزارش فوتبال۷۲۴ رئیس باشگاه رئال مادرید با وجود اینکه امباپه در سال آینده بازیکن آزاد بود، اکنون با تکمیل انتقال این بازیکن فرانسوی موافقت می کند

فلورنتینو پرز برای سرگرمی امیران قطر و ابوظبی برنابئو را رها می کند.قطر در انتظار فلورنتینو پرز قیمت امباپه را 50 میلیون کاهش داد.پاری سنت ژرمن به دنبال راهی برای امباپه است تا بتواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند

پایان بزرگترین سریال فوتبال دهه گذشته نزدیک است: کیلیان امباپه در آستانه امضای قرارداد با رئال مادرید از فصل جاری 2023/2024 است. فلورنتینو پرز مذاکرات را در ساعات آخر تسریع کرده است تا امضای قراردادی را که به عنوان قرارداد جدیدش – و شاید آخرین قرارداد مهم در راس باشگاه انجام دهد، طبق آنچه ووزپوپلی منحصراً از منابع نزدیک به باشگاه دریافت کرده است. ، هیچ کسی نمی خواست رقم انتقال را لو بدهد. به گفته همین منابع، امضای قرارداد با بهترین بازیکن فوتبال جهان توسط تیم ممکن است تا ساعاتی دیگر حتی امروز بعدازظهر رسمی شود، هرچند حاشیه‌هایی همچنان باقی است.

رئیس مادرید پای خود را روی پدال گاز گذاشته است تا قرارداد را تمام کند، به‌طور قابل پیش‌بینی با این رقم چند ده میلیون دلاری علارقم اینکه در سال اینده بازیکن ازاد بود انجام میشود تا به نفع سرمایه‌گذاری ورزشی قطر، در زمینه فرپلی مالی باشد. جدایی غیرمنتظره کریم بنزما و رفتن به عربستان سعودی و همچنین مصدومیت وینیسیوس جونیور، منجر به تغییر برنامه‌ها در مادرید شد و ممکن است حضور امباپه برای فصل 2024/2025، اولین بار در سانتیاگو باشد.

قابل پیش بینی بود که مادربد مبلغ قابل توجهی را برای این مهاجم 24 ساله پرداخت خواهند کرد. ستاره فرانسوی همچنین با قرارداد حقوقی حداقل 50 میلیون یورویی ناخالص خواهد آمد که او را به عنوان پردرآمدترین بازیکن در باشگاه قرار می دهد، اگرچه با آنچه در PSG تصور می کرد فاصله دارد.

آنچه واضح است این است که تیم پاریسی به ریاست ناصر الخلیفی قطری در ازای انتقال امباپه اکنون کاهش مطالبات خود را می‌پذیرد – او امیدوار است که قرارداد کولو موانی را برای جایگزینی او ببندد – و بنابراین از خطر نقض کنترل مالی جدید یوفا جلوگیری می‌کند. .

به نوبه خود، رئال مادرید با سرمایه گذاری قابل توجهی پس از ذخیره حساب های در دوره بیماری همه گیر با این پرداخت موافقت کرده است، که برای آن باشگاه نیاز به تزریق 360 میلیون دلار از صندوق آمریکایی Sixth Street در ازای 30 درصد از درآمد احتمالی باشگاه در برنابئو جدید دارد.

پیش‌بینی‌هایی که هیئت مدیره به ریاست فلورنتینو پرز و خیابان ششم از طریق شرکت بازاریابی لجندز کار می‌کنند، به ما اجازه می‌دهد که هر سال بعد از 2024/2025، مبلغی حدود 100 میلیون یوروی دریافتی را مشاهده کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید