| |

مصاحبه یورگن کلوپ بعد از شکست سنگین مقابل منچسترسیتی در هفته ۲۳ لیگ برتر فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱

به گزارش فوتبال۷۲۴ یورگن کلوپ پس از اینکه از تیم منچسترسیتی در آنفیلد با نتیجه 4-1 شکست خورد ، اذعان کرد که هدف اصلی بودن در 4 تیم برتر است.

این نتیجه باعث می شود که آنها 10 امتیاز از سیتیزن‌ها که بالای جدول قرار دارد عقب بیفتند ، آنها همچنین یک بازی از نزدیکترین رقبای خود بیشتر انجام داده‌اند.

پس از شروع آهسته ، بازی روز یکشنبه در اوایل نیمه دوم آغاز شد ، زمانی که ایلکای گوندوگان که قبل از آن پنالتی را از دست داده بود، یک ضربه برگشتی را از فاصله نزدیک به گل زد تا تیم میهمان 1-0 جلو باشد.

سپس محمد صلاح همه چیز را به سماوی کشاند اما آلیسون با دو اشتباه تکان دهنده ، دو گل به سیتی هدیه دهد . سپس فبل فودن با یک ضربه انفرادی خوب ، گل سوم را اضافه کرد.

کلوپ پس از مسابقه در گفتگو با Sky Sports ، اصرار داشت که با وجود نتیجه ضعیف از نمایش تیمش خوشحال است.🔻

ما واقعاً فوتبال خوبی بازی کردیم. خیلی تیم را دوست داشتم
“در نیمه اول فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم. در برابر سیتی به این معنی نیست که شما 2-0 یا 3-0 صفر هستید فقط به این معنی است که در این بازی هستید. من مطمئن نیستم که مالکیت توپ چه بود اما مطمئناً چیزی نبود که معمولاً برای سیتی به وجود می آید.

“با شروع نیمه دوم ، سیتی سیستم خود را کمی به 4-4-2 تغییر داد. در پایان کمی سازگار است اما در نیمه دوم فرصت‌های کافی برای بازی نداشتیم و گل اول را دریافت کزدیم .

آنها آن گل را به ثمر رساندند ، ما گل تساوی را به ثمر رساندیم ، که در آن لحظه به نظر می رسید بازی اکنون می تواند به سمت ما پیش رود. دوباره واقعاً خوب به نظر می رسیدیم. “

از کلوپ همچنین سوال شد که آیا دستیابی به صعود به لیگ قهرمانان اروپا اکنون هدف اصلی تیمش بوده است یا خیر ، وی در پاسخ گفت:

“این البته هدف اصلی ما است ، مشخص است. ما همه چیز را امتحان خواهیم کرد. “بازی های کافی برای انجام وجود دارد – اما ما باید در بازی ها پیروز شویم و امشب موفق نشدیم.”

بعداً کلوپ در مورد اشتباهات آلیسون مورد سوال قرار گرفت و گفت🔻

شما نمی توانید آنها را پنهان کنید. این دو اشتباهی بود که ما گزینه های زیادی برای توضیح نداریم ، خصوصاً در مورد اول. فکر می کنم مورد دوم اشتباه او مشخص‌تر بود.
“نمی دانم ، شاید این توضیح درستی در مورد او نیست اما شاید او پاهای سردی داشته باشد یا چیزی دیگر. به نظر خنده دار می آید اما می تواند باشد. اما هنوز هم فرصت جبران آن وجود دارد.

اما الیسون بارها بازی ما را نجات داده است ، بدون شک در این مورد ، و امشب او دو اشتباه مرتکب شد و اینگونه است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید