| |

پپ گواردیولا پس از نمایش خوب در پیروزی 4-1 مقابل لیورپول ، از فیل فودن تمجید و انتقاد کرد

به گزارش فوتبال۷۲۴ پپ گواردیولا پس از پیروزی 4-1 منچسترسیتی مقابل لیورپول ، از فیل فودن تمجید کرد اما گفت که هافبک باید یاد بگیرد که “بازی را کمی بهتر درک کند”.

این نتیجه خوب با یک بازی مالکیت تمام با نزدیکترین حریفانش بود.این بازی سیتی را در بالای جدول لیگ برتر با پنج امتیازی فاصله قرار می‌دهد. پس از آنکه ایلکای گوندوگان در نیمه اول پنالتی را در آنفیلد از دست داد ، میهمانان سبک بازی را روشن کردند.

ابتدا گوندوگان با دو بار گلزنی گل محمد صلاح را جبران كرد و رحیم استرلینگ خیلی زود نتیجه را 3-1 كرد. سپس فودن گل بعدی این بازی را به ثمر رساند تا با درخشش خود، از سمت راست دروازه حریف توپ را به گوشه بالا و گل برتری را به بازی اضافه کند.

او همچنین به یکی از حملات گوندوگان کمک کرد و گواردیولا پس از بازی به نمایش تیم خود واکنش نشان داد.

وی (از طریق دیلی میل) گفت: 🔻

“در نیمه اول ما برای زدن گل و رساندن توپ به فودن بسیار تلاش کردیم ، او در موقعیتی که باید قرار‌ میگرفت نبود.” “هنگام بازی در وسط ، او گاهی اوقات در درک مکان یا نیاز به جایی و حرکت دچار مشکل می شود ، در حال حاضر او کاملاً به عنوان وینگر در کناره ها حرکت می کند.
البته گل دوم و چهارم فوق العاده و خارق العاده بودند و گواه کیفیت موجود تیم هستند. ما نمی توانیم فراموش کنیم که او فقط 20 سال دارد و حاشیه ای باورنکردنی برای پیشرفت دارد. من می دانم که او پسری است که بسیار آرام است و اگر در این موقعیت باقی بماند باید بماند و پیشرفت خواهد کرد.

“من هنوز احساس می کنم او برای درک کمی بهتر بازی وقت نیاز دارد. ما خوش شانس هستیم. برای هواداران منچسترسیتی و افراد آکادمی کسی که در آکادمی ما بزرگ شده و از ما حمایت می کند، او اکنون به یک فوتبالیست برتر تبدیل شده است. “

پپ گواردیولا در مورد پنالتی های از دست رفته🔻

شاید من فکر کنم دفعه بعد ادرسون این ضربه را بزند.”
“این مثل یک روال معمول در بازی برابر آنها [لیورپول] است.”

پپ گواردیولا در مورد فاصله بالای جدول لیگ🔻

“در ماه فوریه ، پنج امتیاز هیچ چیزی را مشخص نمی‌کند.”

آنچه مهم بود سه نکته بود – البته ، من بسیار افتخار می کنم به بچه هایی که رکورد طولانی مدت آنها را شکسته اند ، که نشان می دهد دشوار است و امیدوارم دفعه دیگر بتوانیم عملکرد مشابهی انجام دهیم

آنفیلد بدون تماشاگر 🔻

آنفیلد بدون هواداران کاملاً متفاوت است زیرا من تصور می کردم 1-1 باشم و چقدر تأثیر روی بازیکنان آنها متفاوت باشد. اما ما خیلی خوب واکنش نشان دادیم ، هیچ کس عقب ننشست ، همه با یک شخصیت بزرگ قدم جلو گذاشتند.

گواردیولا درباره استرلینگ🔻

رحیم استرلینگ مثل فصل گذشته بازی فوق العاده ای داشت و عملکرد خارق العاده ای داشت. تعهد بازیکنان در جایگاهی است که در حمایت از هم تیمی های خود قبلا در آن بازی نکردند.

پپ درباره گوندوگان 🔻

او یک بازیکن نیست که برای خودش بازی کند. گوندو بهترین گلزن است اما ما مثل همیشه همه کارها را به صورت تیمی انجام می دهیم. همه باید تعهد داشته باشند. به همین دلیل است که این روند ده برد پیاپی بسیار دشوار ، بسیار پیچیده است. حالا باید استراحت کنیم، بعد سوانزی پیش رو است

پپ درباره پنالتی زدن ادرسون 🔻

وقتی آن را گفتم ، نیمه شوخی بود! وقتی شش ماه پیش در این مورد نظر دادم و این یک شوخی بود – اکنون این یک نیمه شوخی است [ادرسون پنالتی می زند …]

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید