| | | | | | |

رودی گارسیا سرمربی ناپولی در مصاحبه پیش از بازی رئال مادرید را به خاطر جایگزینی بنزما با بلینگهام تمجید کرد

فوتبال724– رودی گارسیا معتقد است که رئال مادرید باهوش بوده که کریم بنزما را با جود بلینگهام جایگزین کند، اما به آنها هشدار می دهد که ناپولی نیز گزینه های زیادی دارد.

گارسیا روز دوشنبه برای یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به کاپیتان جیووانی دی لورنزو پیوست. آنها فردا در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید خواهند بود، اولین بازی این فصل در خانه.

گارسیا به نقل از TMW گفت:

لیگ قهرمانان بهترین رقابت است، این یک لحظه خاص برای مربیان و بازیکنان است.

فقط گوش دادن به موسیقی برای به دست آوردن انگیزه کافی است. ناپولی باید هر فصل در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. ما در کنار رئال مادرید رهبران گروه هستیم، اما در طول لیگ است که هر فصل در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنیم.

رئال مادرید بازیکنان منحصربه‌فردی دارد، آن‌ها هنوز حداقل ده بازیکن از آخرین فینالی که مقابل لیورپول بردند (در سال 2022) دارند.

گارسیا در مورد تهدیدات فراوان در تیم رقیب گفت:

آنها در جذب بلینگهام برای جانشینی بنزما خوب عمل کردند، هرچند که همان پست را پوشش نمی دهند، اما در جذب خوسلو نیز خوب بودند.

آنها بازیکنان باارزش زیادی از نظر فنی دارند، اما همچنین بازیکنان قد بلند و قوی برای ضربات ایستگاهی دارند. ما هم گزینه های زیادی داریم، در همه بخش ها قوی هستیم، بازی مهمی است، بنابراین باید متواضع باشیم و 120 درصد از کیفیت خود را ارائه دهیم.

آنها بازیکنان قوی زیادی با تکنیک و بدنی دارند. نمی دانم کارلو آنچلوتی با چه کسی بازی خواهد کرد، اما باید روی خودمان تمرکز کنیم و بدانیم با چه کسی روبرو هستیم. بازیکنان ما باید همه چیز را در مورد حریف بدانند، ما باید در مدیریت برخی جزئیات خوب باشیم.

ناپولی در دو بازی آخر سری آ 8 گل به ثمر رساند و تنها یک بار دریافت کرد و دو هفته پیش نیز تیم پرتغالی براگا را در افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا شکست داد. آنها طی چند هفته گذشته چگونه تکامل یافته اند؟

گارسیا گفت:

ما دو بازی اول را بردیم، بنابراین فکر نمی‌کنم شروع بدی داشته باشیم.

به هر حال برخی از بازیکنان عملکرد بهتری دارند. کوارا از ناحیه سر ضعیف تر است، او به گلزنی بازگشته است. او قبلاً بیش از حد به لها فکر می کرد. ما با شوت به سمت گل کارآمدتر هستیم، چیزی که برای بهبود آن نیاز داشتیم. اولین گل خود را هم از روی ضربات ایستگاهی مقابل لچه به ثمر رساندیم. وقتی گل می‌زنید، نباختن بازی‌ها آسان‌تر است.

ناپولی فصل گذشته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید که بهترین نتیجه در تاریخ باشگاه بود. آنها چگونه برای بازی فردا مقابل یکی از بهترین تیم های قاره آماده می شوند؟

گارسیا گفت:

این یکی از آن بازی هایی است که همه آرزوی انجام آن را دارند، ما فقط روی این مسابقه تمرکز کرده ایم.

این چهارمین بازی ما در 9 روز آینده خواهد بود که مطمئنا برای بازیکنان خیلی زیاد است. به عنوان مثال دی لورنزو تا چند روز دیگر هفتمین بازی خود را از جمله تیم ملی انجام خواهد داد.

بازیکنان فقط می توانند روی بازی ای که انجام می دهند تمرکز کنند، اما من باید به اتفاقات بعدی نیز فکر کنم. حالا ما تمام توانمان را در لیگ قهرمانان خواهیم داد، سپس پنج روز فرصت داریم تا استراحت کنیم. ما باید از نظر بدنی آماده باشیم زیرا با قلبمان آنجا خواهیم بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید