| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ پیش از درکلاسیکر

«نیکلاس زوله عملکرد خوبی دارد و کاندیدای حضور در ترکیب اصلی است. فردا تصمیم می گیریم. این یک بازی ویژه برای او است، اما او قبلا پس از اعلام [جدایی از بایرن] گفته بود که هنوز همه کار برای بایرن خواهد کرد. انتظار عملکرد خوبی دارم.»

 

جشن آبجو بعد از بازی درصورت برد بایرن؟

ناگلزمن :

«من برای ریخته شدن آبجو آماده هستم. یک بار خواندم که درمان آبجو میتواند برای موهای شما مفید باشد. این یک سنت است و باید سنت ها را بجا آورد. اما هنوز نمی دانم که آیا [اینکار] برنامه ریزی شده است یا خیر.»

Image

درباره اولین قهرمانی احتمالی خود در بوندس لیگا :

«می دانم که [بردن] لیگ در مونیخ کمی کم اهمیت است. با وجود این، این یک دستاورد بسیار خوب و صادقانه ترین جام است. من مشتاقانه منتظر آن هستم و امیدوارم بازیکنان نیز مشتاق آن باشند و با انگیزه باشند.

برای من کسب عنوان بسیار مهم است. جمع آوری عناوین مهم است و نشان خوبی از کار روزانه است. من بلندپرواز هستم. [اوضاع] چند هفته گذشته برای من نیز کمی ابری [ناراحت کننده] بوده است. با وجوداین، زمانی خوشحال خواهم شد که من می توانم برای اولین بار سپر [کنایه از جام بوندسلیگا] را در دستانم بگیرم.»

 

در مورد وضعیت بازیکنان:

«چوپو دیروز مشکل کمر داشت اما امروز برگشت. لوکاس دیگر مشکلی ندارد. مچ پای کینگ دوباره کمی مشکل ایجاد کرد. فردا آن را بررسی می کنیم و تصمیم می گیریم. عمر سرما خورده است و [نتیجه] همه آزمایشات منفی است. او احتمالا برای بازی شنبه در ترکیب حضور نخواهد داشت.

کوکو در ترکیب نیست. بونا نیز از بازی خارج خواهد بود. او مشکلات تاندون کشکک زانو دارد. لئون سرما خورده بود اما برگشته و واقعا خوب تمرین کرده است.»

 

درباره دورتموند :

«آنها در این مرحله 13 امتیاز بیشتر از سال گذشته دارند. فصل آنها چندان بد نیست. آنها تنوع خوبی دارند و سیستم های مختلفی در طول بازی دارند. آنها هنوز هم یکی از بهترین تیم ها در یک سوم هجومی هستند. یک بازی هیجان انگیز بین دو تیم قدرتمند خواهد بود.»

Image

آیا فصل موفقی بود؟

ناگلزمن :

«مسئله اینست که چگونه موفقیت را تعریف کنیم. من شغل فوق العاده ای دارم. من شغل مربیگری فوتبال را دوست دارم. مطمئنا لحظات بهتری نسبت به سه هفته گذشته وجود دارد. اما من به ارائه تمام تلاشم ادامه خواهم داد.»

 

در مورد نقل و انتقالات و برنامه ریزی تیم:

«ما تبادل نظر بسیار نزدیکی داریم. من به برازو، مارکو و اولی [کان] اطمینان کامل دارم. ما باید تلاش کنیم تا از منابع مالی موجود حداکثر استفاده را ببریم. ما در کنار هم یک تیم برتر را تا پایان آگوست تشکیل خواهیم داد.»

Image

درباره جشن قهرمانی:

«می توانم تصور کنم که یک برنامه ریزی داریم. اما ابتدا روی بازی، و حریف تمرکز می کنم. اگر قهرمان شویم، مطمئنا در مارین پلاتز نیز اتفاقی خواهد افتاد. ما دو نفر بسیار توانا در تیم مدیریتی داریم که [برای قهرمانی] برنامه ریزی کنند.»

 

آیا بازیکنان برای بازی هیجان زده هستند؟

ناگلزمن :

«بعضی از بازیکنان مطمئنا به قهرمانی در لیگ عادت کرده اند. اما ما هنوز چیزی برای دستیابی به آن داریم. بازیکنان خوشحال خواهند شد. از این موضوع مطمئنم.»

 

چرخش در سیستم در چند هفته آینده پس از کسب عنوان قهرمانی؟

«ما احتمالا اوضاع را کمی تغییر خواهیم داد و به برخی از بازیکنان جوان فرصت های بیشتری می دهیم. این طبیعی است. اما ما برای کار داوطلبانه اینجا نیستیم. برای عملکرد مناسب دستمزد دریافت می کنیم. بهترین تفاضل گل، رسیدن به 100 گل نیز از اهداف است.»

 

در مورد نتیجه گیری فصلش:

«البته که شما در پایان فصل همه چیز را زیر سوال می برید. ما برخی چیزها را تعدیل می کنیم، اما من قصد ندارم خیلی سبکم را تغییر دهم. فصل بعد سعی خواهم کرد که چیزهایی که خوب پیش نرفتند را بهبود دهم و چیزهایی را که خوب پیش رفتند را حفظ کنم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید