گزارش نشریه ESPN : منچستریونایتد و رانگنیک به بن‌بست در تیم رسیده‌اند ، بازیکنان سردرگم هستند

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از نشریه اسپن ، رالف رانگنیک سرمربی شیاطین سرخ می ترسد که منچستریونایتد شانس رسیدن به 4 تیم برتر را از دست بدهد

به گزارش ESPN ، متخصص آلمانی می ترسد به دلیل جو بد رختکن، منچستریونایتد در پایان فصل به جمع 4 تیم برتر راه پیدا نکند.

چند بازیکن می خواهند باشگاه را عوض کنند. بازیکنانی که زیر نظر اوله گونار سولسشر تمرین کمی داشتند، امیدوار بودند که با آمدن رانگنیک شرایط تغییر کند، اما اکنون دوباره احساس می‌کنند که به ندرت از آنها استفاده می‌شود.

موقعیت منچستریونایتد با این واقعیت بدتر شده است که به بازیکنانی که می خواهند در زمستان جدا شوند گفته شده است که تا تابستان آزاد نخواهند شد. فقط آنتونی مارسیال مطمئن است که باشگاه را ترک خواهد کرد.

یونایتد ساختار 4-2-2-2 رانگنیک را زیر سوال برده است. نارضایتی از مدل بازی پس از دیدارهای ناموفق مقابل نیوکاسل‌یونایتد (1-1) و ولورهمپتون (0-1) تشدید شد. منابع داخلی می گویند که برخی از بازیکنان آموزش تصویری یک به یک را تصمیم بدی می دانند، زیرا بازیکنان اکنون مطمئن نیستند که هم تیمی هایشان کجا باید باشند.

رانگنیک در گفتگوهای خصوصی اعتراف کرد که زمان تمرین کافی برای انتقال ایده های خود به بازیکنان ندارد.

علاوه بر این، گزارش شده است که جو این تیم به طور جدی با خروج مایکل کریک از کادر فنی تحت تاثیر قرار گرفته است. او ارتباطی بین بازیکنان و مدیریت باشگاه ایجاد کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید