مالدینی رانگنیک
| | | | |

مالدینی : به رانگنیک توصیه می کنم قبل از زبان ایتالیایی ابتدا احترام گذاشتن را یاد بگیرد

فوتبال724- پائولو مالدینی مدیر فنی میلان به رالف رانگنیک توصیه كرده است كه “مفاهیم عمومی احترام گذاشتن” را قبل از درخواست “اختیارات كامل مدیریتی” برای بررسی پیشنهاد کار در میلان یاد بگیرد.

آینده اسطوره میلان در سن سیرو نا مشخص است، زیرا به نظر می رسد ایوان گازیدیس، مدیر عامل میلان، به رانگنیک پیشنهاد در اختیار گرفتن کامل بخش فنی و ورزشی در میلانلو را ارائه کرده است، حرکتی که به طور کامل سلسله مراتب مدیریتی و فنی را در این باشگاه دگرگون می کند.

سرمربی پیشین لایپزیگ از گازیدیس خواسته تا “نفوذ زیادی” برای پذیرش پیشنهاد این باشگاه برای سرمربیگری و مدیریت ورزشی، داشته باشد و ادعا کرده است که “در برخی شرایط به قدرت و نفوذ لازم برای تغییر دادن اوضاع نیاز دارد”.

مالدینی بخاطر بی احترامی رانگنیک به مدیران و سرمربی فعلی میلان استفانو پیولی، که “با قراردادهای مشخص سر کار هستند”، عصبانی شده و وی را مورد شماتت قرار داد.

مالدینی به خبرگزاری آنسا گفت:

همانطور كه ​​من هرگز با رانگنیک صحبت نكرده ام، من نمی فهمم كه بیانیه های او بر چه اساسی صادر می شود، همچنین مالکان باشگاه هیچ وقت به من چیزی در مورد او نگفته اند.

وی گفت:

به نظر من برخی از موارد باید روشن شود.

مربی آلمانی در حقیقت، با صحبت از نقشی با قدرت کامل مدیریتی در هر دو بخش ورزشی و فنی، به بخش هایی از باشگاه حمله می کند که افراد متخصصی با قراردادهای مشخص در آنها کار می کنند.

وی گفت:

بنابراین، من توصیه هایی برای او دارم، قبل از اینکه زبان ایتالیایی را یاد بگیرد، او باید مفاهیم کلی احترام را مرور کند، زیرا همکارانی وجود دارند که علی رغم مشکلات زیادی که در حال حاضر وجود دارد، سعی می کنند فصل را به شکلی حرفه ای به پایان برسانند، و میلان را به جایگاه بالایی برسانند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید