رانگنیک میلان
| | | | |

رانگنیک: “من در میلان به نفوذ و قدرت نیاز دارم”

فوتبال724- رالف رانگنیک تأیید کرد که او مذاکراتی با میلان داشته است، که با شیوع کروناویروس قطع شده است. “من باید نقش خاصی داشته باشم”

وی در حال حاضر سرپرست روابط و توسعه ورزشی برای برندهای ورزشی مختلف ردبول در نیویورک، سالزبورگ و لایپزیگ، است و قبلاً سرمربی لایپزیگ بوده است.

وی به روزنامه میتل دوتچه زیتونگ گفت:

رویكردی از سوی میلان وجود داشت، اما با شیوع بیماری همه گیر كروناویروس، چیزهای دیگری نیز باید در نظر گرفت، از جمله اینكه آیا رالف رانگنیك مردی مناسب برای آنها هست و برعكس.

گفته شده است که به رانگنیک یک نقش منحصر به فرد در فوتبال ایتالیا داده می شود، که اساساً به عنوان مربی و مدیر ورزشی میلان فعالیت می کند تا میلان را به شکل مدنظر خودش شکل دهد.

من به جنبه های مالی علاقه ای ندارم. برای من، مهم این است که من باید نفوذ خاصی داشته باشم، که مشابه قدرت داشتن نیست، اگرچه در برخی شرایط برای به حرکت در آوردن امور به قدرت نیاز دارید.

من روزهای اولم را در لایپزیگ به یاد می آورم: هیچ فیزیوتراپی وجود نداشت، پزشکان آنجا را ترک کرده بودند و کمک مربی هم نبود. قرار بود فصل از دو هفته بعد آغاز شود. ما به تصمیمات سریع احتیاج داشتیم، بنابراین من الكس زورنگر را استخدام كردم كه در مدت 5 ساعت دو فیزیوتراپ جدید و دو پزشك را آوردم. الكساندر سکورا بقیه را پیشنهاد داد.

اگر بخواهم به طور تئوری در مورد رفتن به جای دیگر فکر کنم، به من فرصت می دهد تا تصمیم های سریع مانند آن را بگیرم.

تیمو ورنر، مهاجم لایپزیگ، انتظار می رود در تابستان امسال آلمان را ترک کند و با لیورپول، میلان، اینتر و یوونتوس و بسیاری باشگاههای دیگر لینک شده است.

رانگنیک اضافه کرد:

من تیمو را خوب می شناسم و او باید به پیشرفت خود ادامه دهد.

من خوشحالم میشوم اگر او بماند. اگر او بخواهد ما را ترک کند، تیمو باید ارزیابی کند که آیا او شانس بازی دائم مثل اینجا را دارد یا نه؟

نوشته‌های مشابه