| |

کومان قبل از الکلاسیکو : “ما در خانه بازی می کنیم ،من نمی ترسم

به گزارش فوتبال۷۲۴ رونالد کومان به شانس تیمش در بازی یکشنبه بارسلونا و رئال مادرید اعتقاد دارد. هلندی از اخراج شدن دور می شود و اگرچه او خودس را از پیش پیروز نمی بیند ، اما معتقد نیست که باید با یک فکر بدبینانه پیش برود.

کومان در کنفرانی مطبوعاتی پیش از الکلاسیکو حاضر شد

 

کومان درباره نقاط قوت تیم گفت🔻

“مالکیت خوب و پیشروی در عمق دفاع حریف. فکر نمی کنم فرصت های زیادی ایجاد شود. این مسئله مربوط به موثر بودن است. هر یک باید بهترین بازی خود را برای بازی فردا به دست آورد.”

 

اولبن الکلاسیکو 🔻

“برای اینکه بدانید ، باید آن را بازی کنید. ما به اندازه کافی افرادی با تجربه دارم که به تیم کمک می کنند. این لذت بردن از یک محیط دلپذیر است. با شخصیت بازی کنید و کار خود را انجام دهید”

 

کومان درباره تاکتیکها و بازی 🔻

“نه ما برای آنها و نه آنها برای ما نمی توانیم شگفت زده شویم. این دو رقیب یکدیگر را تجزیه و تحلیل می کنند و می دانند چه چیزی از حریف انتظار داشته باشد. آنها تیم بسیار باتجربه ای هستند و بازیکنان بزرگی دارند. برای ما ، مالکیت مهم خواهد بود. آنها مقابل ما خوب بازی می کنند. وقتی توپ را در اختیار داریم و آن را از دست می دهیم خوب سازماندهی شده است. شما باید ضدحمله آنها را کنترل کنید “

کومان میگوید پیروز شوید تا تقویت شود🔻

“این به یک بازی بستگی ندارد. درست است که ما یک هفته بسیار مهم داشتیم. شاید بازی مهم باشد ، اما شما باید قبل از هر بازی برای همه چیز آماده باشید.”

 

آیا برای پیروزی بازی میکنید؟🔻

“این مهم است ، به ویژه برای خود ما. این به ما اعتماد به نفس می دهد. بازیکنان هر روز سخت تلاش می کنند تا بازی ها را ببرند و پیشرفت کنند. این یک بازی مهم است که ما می خواهیم برنده شویم. این باید نشان داده شود.”

 

آینده خود را چگونه میبینید؟🔻

 

“اگر مجبور باشم قبل از هر بازی این را پاسخ دهم … برای من ، لازم نیست رئیس هر هفته این را بگوید. همه چیز روشن است. من احساس حمایت می کنم ، اما می دانم که همه چیز به نتایج بستگی دارد.”

 

درباره فشار بر تیم🔻

“من فکر می کنم شما نمی توانید بیشتر از این فشار داشته باشید. من می دانم که این بخشی از مربی بودن است ، مشکلی نیست. من اهمیت الکلاسیکو را می دانم. من آنها را برنده شدم و آنها را به عنوان یک بازیکن از دست دادم. شما باید جنبه های مثبت آن را ببینید. برای من لذت بردن است. برای من این اولین کلاسیکو من به عنوان مربی و در بین مردم است. کاملاً متفاوت خواهد بود. شما باید هیجان زده باشید “

 

چه کسی بهترین تیم را دارد؟

 

“من نمی دانم. تفاوت در تجربه وجود دارد ، اگرچه ما بازیکنان باتجربه ای داریم. ما کم و بیش یکسان هستیم. جزئیاتی وجود دارد که آنها و دیگران می توانند بهتر از ما باشند. ما در تلاش هستیم تا بهترین بازیکنان را به زمین بفرستیم. “

آیا وضعیت تیم انقدر بد هستند؟

“این درست است ، اما ابتدا باید برنده الکلاسیکو شوید. ما می دانیم که همه دنیا متوجه نتیجه این بازی میشوند.”

آنسو فاتی و وینسینیوس🔻

“من فکر نمی کنم این یک دوئل بین بازیکنان باشد. آنها هر دو جوان هستند و باید چیزهای زیادی نشان دهند. همانطور که گفتم بقیه نفرت دارند ، شما باید آنسو را کمی آرام بگذارید ، بگذارید او بهبود یابد. شما مجبور نیستید فکر کنید این فقط آنسو است. بخشی از تیمی که می تواند تغییر ایجاد کند. او باید کار کند و پیشرفت کند “”

درباره جوردی آلبا🔻

 

“او ناراحتی داشت و به طور معمول تمرین کرده است. او اینجا است تا بازی کند”

 

کومان درباره تفکر باخت 🔻

 

“من نمی دانم مردم این بی اعتمادی را دارند یا نه. ما نداریم. ما می دانیم که چه داریم و چه می توانیم انجام دهیم. ما در خانه بازی می کنیم ، نمی ترسم.”

چه کسی بیشتر بازی می کند؟

“هر دوی ما بازی های زیادی انجام می دهیم. می توانیم پیش برویم. خاطرات سال گذشته را در نظر داریم. اتفاقات زیادی می تواند بیفتد. این لحظه را برای هر دو تیم نشان می دهد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید