| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن قبل از بازی امشب

«با توجه به شرایط حالم خوب هست. من هنوز کمی احساس ضعف دارم، اما هنوز می توانم بخندم. ارتباط [من با تیم در بازی مقابل #بنفیکا ] از هتل از طریق واتساپ و کالز بود. اتصال من [به نت] تا دقیقه 60 بسیار خوب بود. البته شما مشتاق برقراری ارتباط دائمی هستید. اما این مهم است که به همکاران خود در کادر مربیگری هم مسئولیت بدهید.

بنفیکا اولین بازی در دوران مربیگری من بود که از دست دادم. این موضوع باعث رنجش من شد. البته من دوست دارم در بازیها، در بوندسلیگا و در جام حذفی مقابل گلادباخ حضور داشته باشم، اما به کادرفنی خود اعتماد دارم.»

Image

در مورد زمان بازگشتش:

«بستگی به علائم و آزمایشات دارد. هنوز تاریخ دقیقی مشخص نیست. امروز حالم بسیار بهتر از دیروز است. من یک فرد خوش بین هستم و امیدوارم که به زودی به تمرینات بازگردم.

ما همه مراقب هستیم. من نمی دانم این ویروس را از کجا به من سرایت کرده است. نمی توانم آن را برای خودم توضیح دهم و همچنین ترسیده ام. قبلا به رستوران رفته بودم، اما ردیابی آن [جاییکه مبتلا شدم] سخت است. من واکسینه شده ام و متاسفانه بهرحال مبتلا شدم، اما یک نوع خفیف. من حس خوبی دارم که به زودی برمی گردم.»

 

درباره دینو تاپمولر :

«او فردی آرام است که قلب بسیار بزرگی دارد. او بخش مهمی از تیم مربیگری من است و در پس زمینه کارش را بخوبی انجام می دهد.»

 

درباره وضعیت بازیکنان در بازی امروز:

«لئون و آلفونسو هنوز به میزان 100% آمادگی جسمانی ندارند؛ آنها فردا [در بازی امروز] حضور نخواهند داشت. ما بیشتر به فکر بازی جام حذفی مقابل گلادباخ هستیم.»

Image

در مورد بازی امروز:

«هوفنهایم تیمی بسیار انعطاف پذیر است، آنها به سرعت از 4-4-2 به 4-3-3 تغییر وضعیت می دهند. ما برای هر پیامدی آماده خواهیم بود. آنها تیم بسیار خوبی هستند که من هنوز از زمان خود به خوبی آنها را می شناسم. ما به عملکردی قوی نیاز داریم.»

 

درباره کینگزلی کومن :

«هیچ مربی در جهان وجود ندارد که دوست نداشته باشد با او کار کند. او سرعت فوق العاده ای را در  زمین دارد.»

Image

در مورد آنچه در دوران قرنطینه اش انجام می دهد:

«من کار می کنم، هر از گاهی در پارک قدم می زنم و امشب [بازیهای] بوندس لیگا را تماشا می کنم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید