| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ و دایوت اوپامکانو قبل از بازی فردا

در مورد بنفیکا:

«آنها یک تیم درجه یک پرتغالی ایده آل با فوتبالیست های بسیار خوب هستند. آنها می خواهند توپ را داشته باشند. آنها به بازی مالکیتی در لیگ عادت دارند. مربی آنها فوق العاده باتجربه است. آنها یک تیم بسیار انعطاف پذیر هستند.»

 

در مورد هرناندز :

«اگر متوجه چیزی غیر معمول می شدم، با او صحبت می کردم. من متوجه [مساله غیر معمولی] نشدم. برعکس، او خوب تمرین و بازی کرد. او مطمئنا فردا هم یک بازی بسیار بسیار خوب، انجام خواهد داد. من فکر می کنم او یک بازیکن خیلی حرفه ای است و می تواند وضعیت را به خوبی ارزیابی کند.»

Image

در مورد اینکه آیا بایرن برای بوندسلیگا بیش از اندازه خوب است یا خیر:

«همیشه بهتر است که همه تلاش خود را برای موفقیت انجام دهیم تا اینکه شکایت کنیم. من قبل از این در طرف دیگر بودم و همه چیز را امتحان کردم تا بایرن را متوقف کنم. حالا خوشحالم که یک تیم با این کیفیت و عطش دارم.»

آیا می توانید یک قهرمان به غیر از بایرن در 10 سال آینده تصور کنید؟

+ناگلسمن :«در نهایت مساله در این مورد است که هر کس بیشترین تلاش خود را در برابر بایرن انجام بدهد. بنابراین بله، می توانم تصور کنم که در ده سال آینده قهرمان دیگری وجود خواهد داشت.»

 

درباره بازیکنان:

«لئون بخاطر سرماخوردگی از ترکیب خارج است. فونزی دچار هیچ آسیب جدی در لورکوزن نشد، اما ما به او یک استراحت دو یا سه روزه به او می دهیم، زیرا ما یک برنامه فشرده داریم.»

Image

درباره پاوارد که می گوید می خواهد به عنوان دفاع وسط بازی کند:

«خوب است که بازیکنان نظر و عقیده داشته باشند. نکته مهم این است که او بازی می کند. این واقعا مهم نیست که چه پستی قرار می گیرد. در چند روز گذشته بسیار خوب تمرین کرده است و من فکر میکنم که او فردا بازی می کند و عملکرد خوبی خواهد داشت.»

 

آیا فردا سابیتزر جایگزین گورتسکا می شود؟

«سابی همواره در پست شماره شش زیر نظر من بازی کرده است و او قطعا یک گزینه برای بازی فردا است.»

 

در مورد زوله :

«نیکی هنوز از روزهای جوانی اش شوق هجومی دارد. البته، او یک گزینه به عنوان یک دفاع راست است، اما این موضوع دائمی نیست. ما همچنین به او به عنوان یک دفاع وسط یا نیمه مدافع نیاز داریم. فردا، هنگامی که بنجی [پاوارد] برگردد، نیکی مطمئنا پست دیگری خواهد داشت.»

Image

دایوت اوپامکانو :

در مورد هفته های اول حضورش را در بایرن:

«من در اینجا خیلی احساس راحتی میکنم. جو در تیم از همان ابتدا خوب بود. آنها از من بخوبی استقبال کردند و از اینکه بخشی از تیم باشم خوشحالم.»

در لیگ قهرمانان تیم کوچکی وجود ندارد. تنها تیم های بزرگ وجود دارد. برنده [و قهرمان] شدن هرگز حتمی نیست. نگاهمان همیشه به هدف خواهد بود و همیشه متمرکز خواهیم ماند.»

 

لواندوفسکی یا بنزما برنده توپ طلا می شود؟

+اوپامکانو :«هر دو لایق این جایزه هستند. آنها بهترین هستند و هر ساله آن را بارها و بارها نشان می دهند. اگر لواندوفسکی برنده شود، من بسیار خوشحال می شوم، اما اگر بنزما برنده شود، من نیز خوشحال خواهم بود.»

 

درباره تفاوت بین بایرن و لایپزیش :

«من فکر می کنم بایرن مونیخ تجربه و عناوین بیشتری نسبت به لایپزیش دارد. این باشگاه یک تیم بسیار خوب است. لایپزیش دارای استعدادهای خوب و بازیکنان خوبی است که هنوز هم در حال توسعه هستند.»

«من عاشق دفاع کردن هستم. من مدافع هستم و از گل خوردن متنفر هستم.»

Image

فتح لیگ قهرمانان؟

+اوپامکانو :«جو در تیم خوب است. ما همه کارهایی را که می توانیم، انجام می دهیم تا [در لیگ قهرمانان] تا جاییکه ممکن است پیش برویم. چرا برنده نشویم؟ ما می خواهیم همه جامها را ببریم و هر کاری برای آن انجام خواهیم داد. اما اول بر روی بازی فردا تمرکز خواهیم کرد.»

 

در مورد بنفیکا :

«همانطور که مربی گفت، آنها بسیار با تجربه هستند و در خانه بازی می کنند. ما باید آماده باشیم و نباید گلی دریافت کنیم. ما سعی خواهیم کرد تا فاصله خود را در بالای جدول حفظ کنیم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید