پیرلو ناپولی
| | | |

پیرلو پیش از دیدار با ناپولی : برای گتوزو متاسفم ولی من مشکلات خودم را دارم

فوتبال724– آندره پیرلو ادعا می کند یوونتوس به ناپولی نگاه نمی کند، اما هدف او رسیدن به باشگاه های بالاتر از آنها در جدول سری آ و رهایی از مصدومیت ها است.

کمتر از دو هفته پس از شکست دادن ناپلی ها در فینال سوپرجام ایتالیا، بیانکونری فردا در ورزشگاه مارادونا به مصاف ناپولی می رود.

پیرلو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ناپولی گفت:

ما قبلاً در سوپرجام با آنها روبرو شده ایم و بازی فردا مهمتر از بازی رفت است که انجام نشده است، این شرایط می تواند آزار دهنده باشد و ما فقط روی خودمان تمرکز داریم.

ما در حال پیشرفت هستیم، ما مقابل اینتر شکست خورده بودیم و خوشبختانه پس از آن بازی، بازی کردیم و یک نیمه نهایی را بردیم. تیم سطح خود را بالا برده و اشتباهات خود را درک کرده است. ما راهی قانع کننده آغاز کردیم، می دانستیم که برای پیشرفت در سطح تاکتیکی به زمان نیاز داریم.

پیرلو ادعا کرد اگر رینو گتوزو در برابر بانوی پیر شکست بخورد، ممکن است اخراج شود.

پیرلو گفت:

این بخشی از کار ماست.

ما می خواهیم بهترین تلاش خود را انجام دهیم، هر بازی مهم است، لحظات سختی برای هر كدام از ما وجود دارد، اما من مشكلی در این زمینه ندارم. من برای موقعیت رینو متاسفم، اما من هم مشکلاتم را دارم. ما می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم، تلاش می کنیم بازی ها را ببریم.

آمار گلهای زده و خورده یوونتوس به تفکیک دقایق بازی در این فصل سری آ:

[anwpfl-charts type=”goals-15″ club_id=”2672″ competition_id=”102195″ multistage=”0″ season_id=”” club_side=”away” legend=”1″ text_scored=”گل زده” text_conceded=”گل خورده” no_data_text=””]

یوونتوس در دو بازی اخیر خود تاکتیکی متفاوت مقابل اینتر و رم داشت.

پیرلو ادعا کرد:

هیچ چیز تغییر نمی کند، ما به طور متفاوتی با اینتر و رم روبرو شدیم و این انتخاب من بود.

روش تاکتیکی ما به حریفان بستگی دارد. سازمان همچنان ثابت است، پرس از زمین حریف همیشه امکان پذیر نیست، بعضی اوقات بهتر است در عمق عقب بنشینید و به حریفان اجازه دهید توپ و میدان را داشته باشند.

آمار گلهای زده و خورده ناپولی به تفکیک دقایق بازی در این فصل سری آ:

[anwpfl-charts type=”goals-15″ club_id=”2682″ competition_id=”102195″ multistage=”0″ season_id=”” club_side=”home” legend=”1″ text_scored=”گل زده” text_conceded=”گل خورده” no_data_text=””]

انتظار می رود آرتور، پائولو دیبالا و لئوناردو بونوچی در مسابقه ناپولی غابت باشند.

آرتور یک کلسیفیکاسیون پس از سانحه دارد که ما روز به روز بر آن نظارت خواهیم کرد.

دیبالا در حال بهبود است، او هنوز از ناحیه زانو احساس درد می کند و بونوچی خسته است، امروز او با ما تمرین خواهد کرد و سپس ما تصمیم خواهیم گرفت که آیا او با تیم به ناپل سفر می کند یا نه، این در مورد رمزی نیز صدق می کند.

موراتا احساس بهتری دارد، او در حال بهبودی از آنفلوانزا است، می تواند بازی را شروع کند یا نیمکت نشین شود، من گزینه های زیادی دارم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید