|

نگاهی به زندگی غیر ورزشی یورگن کلوپ و اولین مصاحبه او بعد از درگذشت مادرش

به گزارش فوتبال۷۲۴ سال 2021 خیلی خوب برای لیورپول شروع نشده،تیم امتیازات سختی را به دست می آورد ، حتی گل ها نیز با سختی زیادی به ثمر می رسند. حتی یورگن کلوپ که همیشه خوش بین است ، ناراحت در حاشیه زمین ایستاده است ،او در باره تاریخ بازی‌ها گیج است و با روزنامه‌نگران پرخاشگر است

اما دلیل بدخلقی یورگن فقط در نتایج متوسط ​​نیست ، مادر مربی لیورپول درگذشته است. این چند روز پیش اتفاق افتاد و مراسم تشییع جنازه در روز سه شنبه ، 9 فوریه انجام شد. خود کلوپ نمی توانست به دلیل ویروس کرونا و محدودیت‌ها برای ورود بین انگلیس و آلمان وجود دارد. به عنوان مثال ، بازی لیورپول برابر لایپزیگ در بوداپست برگزار می شود.

الیزابت کلوپ در سن 81 سالگی درگذشت و هیچ علتی برای مرگ گزارش نشده است. طبق گزارش نشریه آلمانی شوارتزوئلدر بوته ، مربی لیورپول بیش از یک سال است که مادرش را ندیده است ، آخرین بار او برای تولد 80 سالگی الیزابت به زادگاهش گلاتن آمد.

کلوپ در این باره گفت 🔻

“او یک مادر واقعی بود – هیچ کس بهتر از او نمی توانست این تعریف را داشته باشد. به عنوان یک مسیحی ، فکر می کنم او اکنون در دنیای بهتری قرار دارد. متأسفانه ، من در این شرایط دشوار قادر به شرکت در مراسم خاکسپاری نبودم ، اما وقتی شرایط اجازه داد ، ما مراسم بزرگداشتی را که شایسته مادرم است ، ترتیب خواهیم داد. “

وقتی داستان خانواده کلوپ گفته می شود ، پدر او اغلب به یاد می آید – نوربرت دروازه بان بود ، اما در رده آماتورها ماند. اما او تنها پسر خود را دوست داشت (یورگن 2 خواهر بزرگتر دیگر دارد).

از طرف دیگر ، از مادر او به عنوان یک سنگر در خانواده یاد می شد:

او آرام ، خانگی و بسیار مراقب بود. اتفاقاً ، از اوست كه یورگن ذوق موسیقی دارد. کلوپ می‌گوید که وقتی بیتلز از هم پاشید بسیار ناراحت شد ، اگرچه او فقط 3 سال داشت.

الیزابت دختر صاحب آبجوسازی در گلاتن ، شهری کوچک در جنگل سیاه با 3000 سکنه بود. دوست مدرسه یورگن ، گلاتن را “بهترین مکانی که بچه های شما می توانند در آن بزرگ شوند” توصیف کرد. احتمالاً به همین دلیل است که خانواده کلوپ به وطن همسرشان نقل مکان کرده اند.
دختر صاحب آبجوسازی باید به اندازه کافی ثروتمند باشد ، اما پدر الیزابت وقتی او 16 ساله بود درگذشت. بنابراین ، دختر خودش کامیونی را رانندگی می کرد که آبجو را به بار‌های محلی می رساند و به تولید و فروشگاه خانوادگی کمک می کرد.
یورگن گفت که مادر و پدرش از سیارات مختلف هستند:

مادرم آرام و خانگی است ، پدرم آتش و شور است. اولریش راث ، اولین مربی کلوپ معتقد است که یورگن روی نیمکت مربیگری مانند پدر رفتار می کند ، اما در خانه مانند مادر آرام می شود.

کلوپ در اولین مصاحبه خود در انگلیس درباره مادرش صحبت کرد:

“اگر ناگهان شخصی در اتاق فکر کند که من می توانم معجزه کنم … ببین ، من معمولی ترین مرد هستم. من از جنگل سیاه می آیم و مادرم اکنون جلوی تلویزیون نشسته است ، این کنفرانس مطبوعاتی را تماشا می کند و یک کلمه را نمی فهمد ، اما او به من بسیار افتخار می کند … من یک پسر عادی هستم ،یک فرد عادی .

مادر کلوپ درگذشت. مربی به دلیل ممنوعیت سفر از انگلیس در مراسم خاکسپاری شرکت نمی کرد

الیزابت ، مادر یورگن کلوپ ، سرمربی لیورپول در 81 سالگی درگذشت. مراسم خاکسپاری در آلمان در روز سه شنبه انجام شد. کلوپ به دلیل محدودیت های اعمال شده در اروپا در رابطه با بیماری همه گیر ویروس کرونا ، قادر به دیدار آنها نبود.

دولت آلمان پیش از این ورود به انگلیس را به این کشور ممنوع کرده بود. این امر به دلیل شیوع ویروس کرونا در انگلستان است. این محدودیت ها تا 16 فوریه اعمال می شوند ، اما پیش بینی می شود این محدودیت ها نیز تمدید شوند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید