|

مصاحبه ژاوی هرناندز قبل از بازی بارسلونا و تیم رویال آنتورپ در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/

به گزارش فوتبال۷۲۴ فرداشب دو تیم بارسلونا و رویال آنتورپ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ دیدار رفت ،مقابل یک دیگر صف آرایی خواهند کرد .قبل از این بازی ژاوی هرناندز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

ژاوی‌هرناندز درباره حضور در لیگ قهرمانان

 

🎙وقت آن است که در اروپا یک گام به جلو برداریم. از نظر ظاهر و گیم پلی به دوران خوبی رسیده ایم. بعد از انجام یک مسابقه خوب از خانه شروع می کنیم. کیفیت در حال ظاهر شدن است و ما می خواهیم به آن تداوم دهیم.مهم است بدانید که این حداکثر سطح رقابت است. بازیکنان هیجان زده هستند اما ما نباید دچار وسواس شویم. باید مثل بازی شنبه سطح خود را حفظ کنیم.ما خواهیم دید که تا کجا می توانیم این فصل پیشرفت کنیم. هدف صعود از گروه است، سپس صحبت خواهیم کرد. ما باید بعد از دو سال بدون انجام این کار در مرحله یک هشتم نهایی باشیم. اکنون هدف صعود است.آنهم گام به گام.”

 

 

ژاوی هرناندز درباره فصل قبل لیگ قهرمانان:

 

🎙”سال گذشته ما خوب بازی کردیم، اما نتیجه برای ما کافی نبود. ما تیمی برای رقابت در اروپا داریم، اما باید آن را ثابت کنیم. این در مورد عمل است، نه حرف.”

 

 

ژاوی هرناندز درباره ️ ون بومل:

 

🎙 من خاطرات خوبی از او دارم، هم به عنوان یک هم تیمی و هم به عنوان یک رقیب. یک هم تیمی و دوست عالی در رختکن… حالا می دانیم که تیم او یک رقیب بسیار پویا با جوانی و تجربه خواهد بود.”

 

 

ژاوی درباره بازی اول در لیگ قهرمانان در‌نوکمپ :

 

🎙لیگ قهرمانان در خانه شروع می شود و ما به هواداران نیاز داریم.من عاشق چالش ها هستم.من می خواهم امسال برای قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رقابت کنم. سال گذشته، هدف محقق نشد.ما بازیکنانی در شرایط بسیار خوبی داریم، کل تیم و به خصوص بازیکنان در خط حمله عالی هستند. همه متعهد هستند و این چیزی است که باعث افتخار من است. ما جایگزین هایی برای چرخش و تغییر داریم.”

 

 

ژاوی‌هرناندز درباره این فصل گفت :

 

🎙وران در تابستان به من گفت که باید یک پیش فصل عالی داشته باشد. ما به او زمان لازم را دادیم تا نشان دهد که می خواهد خوب کار کند و نگرش و کار او همیشه وجود دارد و او نمونه ای برای پیروی است. ”

 

️ ژاوی درباره فشار در تیم :

 

🎙”بله، اینجا بارسلونا است، همیشه فشار وجود دارد.قهرمانان بلژیک نقاط قوت خود را خواهند داشت، آنها خیلی کارها را به خوبی انجام می دهند.”

 

 

ژاوی هرناندز درباره بازیکنان گفت :

 

🎙آراخو فردا بازی نمی کند، ارزش ریسک کردن را ندارد.او می توانست فردا بازی کند اما ما صحبت کردیم و فکر می کنیم ارزشش را ندارد. او شنبه در دسترس خواهد بود.بازیکنان در شرایط خوبی هستند، آنها از این رقابت بسیار هیجان زده هستند. من از آنها می خواهم که از آن لذت ببرند و مهم است که در داخل و خارج از زمین به اتفاقات روز شنبه ادامه دهیم.همیشه فکر می کنم، باید مثبت باشم و هستم. حالا بحث این است که بعد از اتفاقی که روز شنبه رخ داد، سرخوشی به خصوص در بین بازیکنان متوقف شود، جایی که ما خیلی کارها را خوب انجام دادیم، اما همه آنها عالی نبودند.”

 

ژاوی هرناندز درباره عدم قهرمانی در لیگ قهرمانان:

 

🎙”ما از سال 2015 لیگ قهرمانان اروپا را نبرده ایم. باید یک قدم به جلو برداریم و زمان رقابت فرا رسیده است.ما اعتبار خود را از دست نداده‌ایم. نه، وقتی به استادیوم بایرن رفتم متوجه احترام شدم و در ورزشگاه اینتر به خصوص در سطح رسانه احترام وجود داشت.”

 

ژاوی هرناندز درباره کانسلو:

 

🎙 “شکل بندی با کانسلو تغییر نکرد. نام ها تغییر کرد، اما نه اراده و نه روش کار تغییر کرد.”

 

ژاوی هرناندز درباره ️ فلیکس؛

 

 

🎙”به عنوان یک مربی، اگر نگرش وجود نداشته باشد، جایی برای شما در تیم نیست. کسی که نگرش نداشته باشد، نمی تواند در بارسلونا باشد. نگرش ژائو مانند دیگران است، مثبت است و مشتاق کار و کمک است.”

 

ژاوی درباره ️پیام به طرفداران:

 

🎙ما به هواداران قول می دهیم که برای لذت بردن آنها کار و فداکاری خواهیم کرد.”

 

ژاوی هرناندز درباره پدری :

 

🎙پدری در شرایط بسیار خوبی است، او احساسات بسیار خوبی دارد و هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن دارد. نمی توانم بگویم کی برمی گردد زیرا بستگی به احساسات دارد، اما مهم این است که او در حال بهبودی است. امیدوارم که او خوب شود. در اسرع وقت و در بهترین شرایط ممکن با ما باشید.»

 

ژاوی درباره هدف اصلی تیم :

 

🎙هدف اصلی رسیدن به مرحله یک شانزدهم و بازی خوب است. شنبه گواه این بود که با این بازی می توانیم رقابت کنیم. سپس در مرحله یک هشتم نهایی خواهیم دید با چه کسی روبرو خواهیم شد، اما ابتدا باید از راه ها عبور کنیم. هدف ما مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست”

 

 

ژاوی درباره دوران مربیگری و بازی خودش :

 

🎙از اکثر مربیان چیزهای زیادی یاد گرفتم. در سطح مدیریت گروه، کسی که بیشتر از همه از او یاد گرفتم لوئیس آراگونس بود. در سطح انگیزشی و صحبت با بازیکنان، او از این نظر شماره 1 بود.”

 

ژاوی هرناندز درباره ترکیب :

 

🎙با کانسلو و بالده در کناره ها، ما کیفیت زیادی داریم. من از مدافعان کناری خود بسیار راضی هستم.”

 

ژاوی درباره تمدید بازیکنان :

 

🎙تا جایی که من اطلاع دارم تمدید قرارداد لمینه و بالدی به سرعت در حال انجام است و به زودی اخباری در این باره منتشر خواهد شد.وقتی چهره های شاد بازیکنانم را می بینم، شور و شوق کلمه ای است که در تیم می بینم. اشتیاق زیاد، اشتیاق زیاد و امیدوارم بتوانیم گام تعیین کننده ای برداریم.”

 

ژاوی درباره انتطارات از تیم بارسا:

 

🎙”تقاضاها در بارسلونا بسیار زیاد است. در زمان من به عنوان یک فوتبالیست، ما چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا از سال 2006 تا 2015 را به دست آوردیم. ما عاشق چالش ها هستیم اما خواسته های بارسلونا وحشیانه است. همچنین نتیجه به ارث بردن یک دوره فوق العاده است، بهترین دوره در تاریخچه این باشگاه.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید