مصاحبه اینیستا بازیکن سابق تیم بارسلونا درباره بحران تیم‌کاتالان

به گزارش فوتبال۷۲۴ با توجه به نتایج ضعیف رونالد کومان در تیم بارسلونا و شکستهای پیاپی اسامی زیادی درباره مربیگری این تیم به گوش می‌رسد .در این میارن اندریاس اینیستا اسطوره تیم کاتالان درباره این تیم گفت 🔻

 

من همیشه بارسلونا را با نگاه خوبو مثبت می بینم و هنوز آنها را به عنوان یک تیم خاص می بینم ، همه چیز و بازیکنان در طول سال ها تغییر می کنند ، اما سبک بارسا ثابت می ماند.

اینیستا درباره مربیان خودش در دوره بارسلونا گفت 🔻

 

من مربیان متفاوتی داشتم ، با فن خال شروع کردم ، سپس گواردیولا ، انریکه و والورده ، همه مربیان به شما چیزی یاد می دهند. ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که من زیاد درگیر آن نشده باشم اما این تجربه هایی بوده است که برای من مفید بوده است.

 

اینسستا درباره ترکیب و تاکتیک بارسلونا گفت 🔻

 

بارسلونا همیشه به عنوان تیمی که می خواهد توپ را حفظ کند متمایز شده است. در زمان گواردیولا ، رویکرد ما تغییر نکرد ، اما آن دوره ای بود که همه تیم ها به ما نگاه می کردند و سعی می کردند از ما یاد بگیرند.

 

اینیستا درباره بازی مهم خود 🔻

 

بازی مقابل رئال مادرید در دوران خوزه مورینیو یا کارلو آنچلوتی تجربیاتی است که واقعاً برای من مفید بود.
شما می توانید نه تنها از محیط پیرامون خود ، بلکه از حریف ، سیستم یا شیوه بازی آنها نیز بیاموزید. انگیزه برای یادگیری چیزی است که شما را برای پیشرفت ترغیب می کند.

• مربی یا بازیکنی که بیشترین تأثیر را بر شما گذاشته است ⁉️

دشوار است که به یک مربی اشاره کنم ، همین امر برای سایر بازیکنانی که با آنها بازی کردم و از آنها یاد گرفتم. من زمان بسیار خوبی در بارسلونا و تیم های ملی بودم و با بهترین بازیکنان جهان ، از همه آنها درس گرفتم.

 

• بازگشت به بارسلونا ⁉️

بله ، این چیزی است که من آرزو می کنم. شما نمی دانید در آینده چه اتفاقی می افتد ، اما اگر از من بپرسید که آیا می خواهم ، پاسخ مثبت است.

مربیگری ⁉️

گاهی اوقات می خواهم تمرین کنم ، گاهی اوقات فکر می کنم علایق من به جهات دیگری می رود. من می خواهم در فوتبال بمانم و وقتی بازنشسته می شوم می خواهم مجوز مربیگری بگیرم ، اما نمی دانم در آینده از آن استفاده خواهم کرد یا نه.

نوشته‌های مشابه