| | | | | |

گتوزو: بارسا فقط کمی ما را غلغلک داد

گتوزو اظهار داشت که بارسلونا "می توانست تا صبح بازی کند ولی به گل نمی رسیدند. آنها به ما ضربه ای نزدند، فقط کمی غلغلک دادند."

دریس مرتنس با یک توپ از کنار زمین، گل اول را به ثمر رساند و به رکورد بهترین گلزن تاریخ باشگاه رسید که 121 گل مارک همشیک است، اما آنتوان گریزمن در دقیقه 57 بازی را به تساوی کشاند. این تنها شوت در چهارچوب بلوگرانو در سن پادولو بود، در حالی که مارک آندره تراشتگن در چندین نوبت دروازه بارسا را نجات داد.

ما در چند ضد حمله می توانستیم بهترعمل کنیم، اما تیم آنچه را که باید انجام می داد انجام داد. ما به آنها فرصت بسیار کمی داده ایم.”

“من کمی ناامید هستم که ما بازی سازی بیشتری از عقب زمین انجام ندادیم و مالکیت توپ کمتری داشتیم، اما وقتی در کل خیلی سخت کار می کنید، ممکن است کمی خستگی اتفاق بیفتد. متأسفانه، شما نمی توانید حتی یک اشتباه در مقابل بارسلونا انجام دهید.”

وی گفت:

“طبیعتا، امکان صعود هنوز داریم، ما باید خود را برای بازی برگشت آماده کنیم و می دانیم که آنها بوسکتس و آرتورو ویدال را به دلیل محرومیت نخواهند شد.”

“وظیفه ما این است که به آنجا برویم و برای صعود بازی کنیم. ناپولی بازیکنان قدرتمند زیادی دارد، بارسلونا چیز دیگری دارد، اما اگر با تمرکز بازی کنیم می توانیم شانس خود را داشته باشیم.”

“اشتباه ما روی گلی که خوردیم این بود که ماریو روی خط آفساید را شکست و ماكسیموویچ فرصت بازگشت را نداشت.”

وی گفت:

“ما تمایل داشتیم توپ را به دست بیاوریم و سپس آن را به جایی که از آنجا شروع کردیم، برگردانیم، در حالی که باید آن را به جلو یا به طرف دیگر زمین حرکت می دادیم.”

وی گفت:

“اگر در موقعیت مناسب قرار داشته باشید، بارسلونا می تواند هر چقدر وست دارند، پرس کنند و این تغییری ایجاد نخواهد کرد. درست است که دویدن مسی در خط دفاعی شما می تواند مشکلاتی ایجاد کند، اما ما امروز از نظر کیفیت چیزی را کم داشتیم. “

از گتوزو پرسیده شد که آیا برنامه ناپولی همیشه برای دفاع در یکسوم دفاعی خود بوده است یا آیا بارسلونا آنها را مجبور به ورود به آن منطقه کرده است؟

“از زمان آمدن ستین، آنها به طور سیستماتیک پنج یا شش بازیکن را تحت فشار قرار می دهند، آنها فقط پاس نمی دهند و این همان است. آنها شما را مجبور به دفاع از عمق می کنند و ما مجبور شدیم مانند آن بازی کنیم، زیرا اگر در آنجا فضا میدادیم، واقعاً می توانستند به ما آسیب برساند.”

وی گفت:

“فکر می کنم آنها امشب به سختی در برابر ما بازی کردند و به زحمت یک شوت به سمت دروازه داشتند. می توانستند تا صبح بازی کنند ولی به گل نمی رسیدند. آنها فقط روی اشتباه ما گل زدند. آنها به ما ضربه ای نزدند، فقط کمی غلغلک دادند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید