|

مصاحبه گواردیولا قبل از بازی منچسترسیتی و ستاره سرخ بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴

فوتبال۷۲۴ – پپ گواردیولا قبل از بازی منچسترسیتی و ستاره سرخ بلگراد در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ در‌کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فرداشب در مرحله گروهی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

 

پپ گواردیولا درباره شروع این فصل گفت :

 

🎙”هر فصل، ما لیگ قهرمانان اروپا را شروع می کنیم، اولین بازی، همیشه هدف برنده شدن است. ابتدا مرحله گروهی و سپس مرحله یک هشتم نهایی، سعی میکنیم برنده شویم. وقتی برنده نشدیم یعنی تغییر نکردیم. در بازی فردا بیشتر از ستاره سرخ به عملکرد و سطح ما بستگی دارد.

 

پپ گواردیولا درباره دفاع از قهرمانی فصل قبل گفت :

 

🎙”ما فوق العاده خوشحالیم که از این قهرمانی UCL دفاع می کنیم. این رقابت به شما اجازه سقوط نمی دهد. ما همیشه در خانه قوی بودیم، فردا اولین قدم است.مهم این است که بازیکنان من سیتی احساس آرامش نمی کنند. اگر تیم آرام باشد، خوب، گل نمی خورند. برای باشگاه ما قهرمانی UCL چیزی باورنکردنی است.”

 

پپ گواردیولا درباره اولین بازی گفت :

 

🎙برنده شدن در اولین لیگ قهرمانان اروپا دشوار است.این روند باورنکردنی برای من سیتی در تاریخ است. بیایید سعی می‌کنیم فردا برنده شویم، تیم حریف [ستاره سرخ بلگراد] که بسیار تهاجمی و سریع است.”

 

پپ گواردیولا درباره فینال سال قبل:

 

🎙 من بازی [برد فینال UCL منچسترسیتی] را تماشا نکردم که ببینم تیمی که شکست دادیم چه شد.اینتر در لیگ ایتالیا در دربی 5-1 پیروز شد. من این احساس را داشتم که تیم فوق العاده قدرتمندی است. آنها این را ثابت می کنند، یک بازی فشرده. سکه شانس برای ما آمد.»

 

پپ گواردیولا در مورد سیوهای ادرسون در فینال UCL مقابل اینتر:

 

🎙 «خاطرات زیادی دارم وقتی ادرسون سیو می‌کند و حریفان نیز سیوهای خوبی انجام می‌دهند.

 

پپ گواردیولا در مورد پیشرفت ادرسون در ضربات :

 

🎙 “بسیار عالی است، بلوغ او در حال رسیدن است. ما معمولا زیاد گل نمی خوریم، وقتی حریف می آید او آنجاست. اولین سیو در برابر [مایکل] آنتونیو،تهدیدی باورنکردنی با [کورت] زوما بود

 

پپ گواردیولا در مورد کایل واکر:

 

🎙 “او بیشتر از همیشه متمرکز است، همیشه می تواند بهتر عمل کند. از نظر ثبات، کار آسانی نیست. 90 دقیقه برای انگلیس، 90 دقیقه در یک بازی سخت برای همه وینگرهای وستهم. امیدوارم بتوانیم ادامه دهیم و بتوانیم به او استراحت بدهیم.”

 

پپ گواردیولا درباره شروع جرمی دوکو در منچسترسیتی:

 

🎙 «وقتی در مقابل مدافعان کناری وینگر هستید و دریبل می زنید، این یک شانس عالی است. گاهی برای برگشتن باید این کار را انجام داد. حمایت از یک وینگر برای دریبل زدن به خط کناری یک شانس است. او این کار را زیاد انجام می دهد. من تحت تأثیر قرار گرفتم، کیفیت او را می دانستیم.»

 

پپ گواردیولا در مورد جرمی دوکو مقابل وستهم:

 

🎙 “برای مدت طولانی، عملکرد یک وینگر را ندیدم که دوباره با دفاع کناری خود کار کند. هر هفته این اتفاق نمی افتد. او کیفیت انجام آن را دارد، به او میگویم برو، سعی کن این کار را انجام دهی.»

 

پپ گواردیولا درباره باراک باخار، سرمربی ستاره سرخ بلگراد:

 

🎙 «من فصل گذشته در ماکابی هیفا و یک گروه سخت مقابل پاری سن ژرمن او را دیدم. من کمی دیدم که او با امباپه، مسی چه کرده است. ما تحت تاثیر قرار گرفتیم. شجاعت او در بازی فردا کاملاً مشابه آن خواهد بود.»

 

پپ گواردیولا درباره چالش منچسترسیتی برای رفتن دوباره به فینال :

 

🎙 “سال اول اینجا،و در موناکو در مرحله یک هشتم نهایی، ما سعی می کنیم برنده شویم. هیچ چیز تغییر نمی کند. حالا ما بردیم، تمام شد ! ما خوشحالیم، اما هر بار که چهار جام را می بینیم، خیلی خوشحالم می کند.

 

پپ گواردیولا در باره لیگ برتر انگلیس :

 

🎙 “آرسنال، لیورپول… [منچستر] یونایتد مانند چلسی [در لیگ برتر ] خوب شروع نمی‌کنند، دیر یا زود آنها هم پیروز خواهند شد.”

 

پپ گواردیولا درباره بازی وستهام :

 

🎙 می‌دانم در نیمه‌تیم [در مقابل. وستهام] من باید به سراغ بازیکنان بیایم زیرا آنها عصبانی بودند. گفتم چرا عصبانی،درست است 1-0 می‌بازی اما خوب عمل می‌کنی. در جلو باشید ودر آخر 3-1 برتر بودیم. ما آنها را تحت فشار قرار می دهیم، آنها ذهنیتی باورنکردنی دارند که هرگز تسلیم نشوند.»

 

پپ گواردیولا درباره ذهنیت مربیان :

 

🎙 «[یک] مدیر می‌تواند به کار در TikTok ادامه دهد و انگیزه را مدام تکرار کند. اما این کار نمی کند. هر بازیکنی باید حرکت کند و این را احساس کند. ما برای فصل شکی نداریم، برای شروع به این شکل، تیم های مهم فاصله را حفظ میکنند .»

 

پپ گواردیولا در مورد ستاره سرخ بلگراد:

 

🎙آنهاخیلی تهاجمی هستند آنها به صورت نفر به نفر دفاع نمی کنند، اما گاهی اوقات دفاع می کنند و ما باید آماده باشیم. آنها در انتقال سریع به تامتیک، 5-3-2عالی هستند، ما باید قادر به خواندن بازی باشیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید