| | |

مصاحبه پیولی سرمربی تیم آث میلان قبل از بازی با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴

فوتبال۷۲۴ – در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ دو تیم آث میلان و پاری سن ژرمن در مرحله گروهی به مصاف هم خواهند رفت ، استفانو پیولی، سرمربی میلان، اصرار دارد که عملکرد تیمی بلندتر از کلمات صحبت می کنند، زیرا او و تیمش به دنبال بازگشت به راه های پیروزی در دیدار سه شنبه شب پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا هستند.روسونری در آخر هفته در سری آ لغزش کرد و با شکست 1-0 مقابل اودینزه در سن سیرو شکست خورد.

مصدومیت ها در اردوی میلان شروع شده است و فشار روی مربی در حال افزایش است، اما پیولی می داند که برای جلب دوباره هواداران باید یک عملکرد مثبت مقابل پی‌اس‌جی انجام دهد.

او به اتاق مطبوعات در میلانلو که از طریق TMW گزارش شده است، گفت:

 

🎙”ما روز شنبه همه را ناامید کردیم، این خیلی واضح است.” ما باید همه کارها را متفاوت انجام دهیم و باید آن را در زمین نشان دهیم. من می دانم که چگونه یک تیم مسئولیت پذیر و با توجه را مربیگری کنم و باید عملکرد عالی ارائه دهیم.

 

پیولی درباره حال و هوای درون رختکن پس از باخت روز شنبه و رفتن به دیدار روز سه‌شنبه اروپا گفت:

 

🎙 «احساس غالب درون ما احساس انتقام است، ما می‌خواهیم نشان دهیم که مثل روز شنبه نیستیم.ما هواداران را ناامید کردیم که همیشه از ما حمایت کردند و اگر آنها ما را هو کردند به این معنی است که ما واقعاً در ترکیب داخل زمین فقیر بودیم. ما از این امر آگاه هستیم. ما اکنون این فرصت را داریم که عملکرد مناسبی برای هواداران میلان داشته باشیم.”

 

با این حال، پیولی اصرار دارد که از حمایت سلسله مراتب میلان برخوردار است.

 

🎙در این موقعیت‌ها، اعمال بلندتر از کلمات صحبت می‌کنند. باز هم می گویم که باشگاه بهترین شرایط را برای من فراهم کرده است، آنها به من تیم رقابتی داده اند. من مسئولیت نمایش منفی چند بازی اخیر را بر عهده می گیرم. با علاقه ای که دارم روی کار و آماده شدن برای مسابقه تمرکز می کنم.

 

در مورد موضوع لیگ قهرمانان اروپا، از پیولی پرسیده شد که آیا فردا بازی حساسی برای میلان برای صعود به دور حذفی است؟

 

او پاسخ داد:

 

🎙 «اگر در مورد لیگ قهرمانان اروپا صحبت می کنیم، قطعاً بله. ما دیگر نمی توانیم فقط به نتایج مثبت از تیم های دیگر امیدوار باشیم. بازی خیلی سخت خواهد بود زیرا حریفان در بالاترین سطح بازی می کنند. این می تواند یک مسابقه عالی باشد زیرا من بازیکنان قوی دارم و ایده های درستی برای به کار انداختن آنها داریم.برخی از اجراها برای ما هزینه زیادی داشت و نتایجی به دست آمد که ما شایسته نتایج بهتری بودیم. ما تاوان بازی گذشته را پرداختیم زیرا در مقایسه با آنچه که می‌توانستیم و می‌خواستیم، به اندازه کافی خوب عمل نکردیم.ما باید سطح بسیار بالایی از توجه را در هر دو مرحله بازی حفظ کنیم.

 

پیولی در مورد کارهایی که برای آماده سازی برای بازی پاریس انجام شده است، گفت:

 

🎙 “روز قبل (بازی) روی کار و بازی متمرکز شدیم. من با همه صحبت کردم، بازیکنان هم طبق معمول صحبت کردند. در میان گروه های متحد که باید بر یک لحظه سخت غلبه کنند، همیشه این موضوع صدق می کند.آمادگی و تمرکز زیادی برای اطمینان از اینکه فردا عملکرد مثبتی خواهیم داشت، انجام شده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید