| |

مصاحبه پپ گواردیولا قبل از بازی منچسترسیتی و یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴

فوتبال۷۲۴ – در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ دو تیم منچسترسیتی و یانگ بویز مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد .پپ گواردیولا سرمربی تیم انگلیسی درباره بازیکنان خود و راز موفقیتش صحبت کرد

 

پپ گواردیولا در مورد راز پشت فرم بازیهای خانگی من سیتی:

 

🎙”ما به این موضوع فکر نمی کنیم. ما احساس راحتی بیشتری برای بازی در خانه داریم. هر بار که باید بارها و بارها برنده شوید… ما هنوز در خانه تساوی یا شکست نداشتیم، که باورنکردنی است.”

 

پپ گواردیولا در مورد گواردیول:

 

🎙ما می‌دانستیم که او بازیکنی باورنکردنی است. او می تواند در دفاع میانی و دفاع کناری بازی کند. تدافعی و تهاجمی باشد – او به طرز باورنکردنی در مورد کاری که ما می خواهیم انجام دهیم راحت است. او یک حرفه ای باورنکردنی است، بنابراین واقعاً خوشحال هستم که او را در تیم دارم.”

 

پپ گواردیولا در مورد ثبات منچسترسیتی در راهیابی به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا:

 

🎙« واقعا باورنکردنی است. فردا تلاش می کنیم تا مرحله گورهی را به پایان برسانیم و به دور حذفی در ماه فوریه راه پیدا کنیم. از [مانوئل] پلیگرینی و [روبرتو] مانچینی تشکر میکنم،موفقیت انها برای باشگاه معنای زیادی دارد.

 

پپ گواردیولا درباره بازی گفت :

 

🎙ما سعی می کنیم آرام باشیم و بازی را مرور کنیم. ما بعد از بازی 1-1 [در وانکدورف] مبارزه خواهیم کرد. هر بار که ما توپ را از دست می‌دهیم، آن‌ها به خوبی ضدحمله می‌کنند.”

 

پپ گواردیولا درباره وضعیت تیم

 

🎙 “حال و هوای تیم من سیتی بهترین حالتی است که برای سالهای بسیار زیاد به یاد دارم!”

 

پپ گواردیولا در مورد داوری در لیگ قهرمانتن و لیگ قهرمانان اروپا :

 

🎙”تفاوت کمی وجود دارد. مثلا هندبال. چند چیز، اما نمی دانم… احساس می کنم در هر کشوری در مورد مسائل سردرگمی وجود دارد. ولی کلا احساسات بعد از بازی بسیار بالاست.»

 

پپ گواردیولا در مورد اینکه آیا این بدترین استاندارد داوری لیگ برتر است که او دیده است یا خیر:

 

🎙 “نمی دانم، در حال حاضر این موضوع بسیار حساسی است. اتفاقی که در خیلی از بازی ها افتاد. برای داور و ما هم سخت است.»

 

پپ گواردیولا در مورد ترکیب چرخشی تیم من سیتی در مقابل یانگ بویز:

 

🎙 “نه، ما سعی می کنیم اول کار را تمام کنیم. یک بازی در یک زمان مناسب . سپس به دیدار چلسی می رویم. البته اگر فردا صعود نکنیم یکی دو فرصت دیگر هم داریم. اگر در مقابل تیم ما فرصت گل زنی دارید، این کار را انجام دهید.»

 

پپ گواردیولا در مورد شروع جرمی دوکو در سمت راست:

 

🎙 “نه، من همچین برنامه را ندارم. او می تواند آن را انجام دهد. در مقابل یانگ بویز، او پاس داد، پاس داد و ارلینگ [هالند] آن را از دست داد. ما همین کار را با رحیم استرلینگ و لروی سانه انجام دادیم. جرمی در سمت چپ به عنوان بازیکن خارق العاده است!

 

پپ گواردیولا در مورد جام باشگاه های جهان:

 

🎙«سخت است. من سه بار آنجا بوده ام. بازی اول خیلی سخته مردم در مورد فینال صحبت می کنند. ما به آنجا می رویم و آماده می شویم. باشگاه جام را در اختیار ندارد، بنابراین گاهی اوقات بازیکنان در رختکن در مورد آن صحبت می کنند.

 

پپ گواردیولا در مورد یانگ بویز:

 

🎙 “من کاملاً مطمئن هستم که همکارم بازی را دیده است. وقتی در لیگ قهرمانان اروپا با همان حریف بازی می کنید، ممکن است متوجه شوید که واقعا چه اتفاقی افتاده است. زمین در برخی لحظات سخت بود، برای آنها نیز. زمانی که آنجا بودم، احساس خوبی داشتم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید