| | | |

پیولی بعد از باخت به اودینزه: تا ۱۰ روز پیش کسی نمی گفت ما به زلاتان نیاز داریم

فوتبال۷۲۴- میلان پیولی در سن سیرو به اودینزه باخت تیمی که از اردیبهشت گذشته در سری آ پیروز نشده بود.

پیولی بعد از بازی با خبرنگاران صحبت کرد:

اتفاقی که افتاد این بود که ما آن بازی را که می‌توانستیم و می‌خواستیم انجام ندادیم. هر چه بیشتر فشار می آوردیم، وضوح و کیفیت را بیشتر از دست می دادیم. حتی در هفته هایی که نتیجه نمی گرفتیم، حداقل عملکرد خوبی داشتیم.

پیولی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

امروز خوب بازی نکردیم و خیلی بی نظم بودیم.

ما باید نگران نتایج و عملکرد باشیم. ما می‌دانستیم که می‌تواند مشکل باشد، زیرا اودینزه به شما اجازه نمی‌دهد ریتم را در پیش بگیرید، اما کل اجرا مطابق با استانداردهای ما نبود.

اکنون این باید به ما انگیزه بدهد تا در بسیاری از موقعیت‌ها به جلو حرکت کنیم و بهتر عمل کنیم.

در مورد بازی سه شنبه با پاریس:

ما می دانیم که تنها یک نتیجه وجود دارد که می توانیم از عهده آن برآییم و به یک بازی عالی در هر زمینه، فنی، تاکتیکی و فیزیکی نیاز داریم. پس از یک ناامیدی مانند این، شاید بهتر باشد برای چنین مسابقه ای آماده شویم.

در مورد یوویچ:

یوویچ یک مهاجم مرکزی است که در دریافت توپ و پخش آن به هم تیمی هایش خوب است. این اولین شروع او با ما است، ما می‌خواستیم از دو مهاجم استفاده کنیم تا توپ را در اختیار داشته باشیم، اما هرچه بازی بیشتر جلو رفت، اعتماد به نفس، مثبت بودن خود را از دست دادیم و اوضاع آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت.

در مورد ترکیب ۴۴۲:

من مطمئن هستم که ویژگی های مهمی در اختیار دارم. من امروز انتخاب متفاوتی انجام دادم زیرا پولیسیچ و چوکوئزه در دسترس نبودند، در غیر این صورت می دانیم که چگونه می خواهیم حمله کنیم و به بازی ها نزدیک شویم.

در مورد اضافه شدن زلاتان ابراهیموویچ به تیم:

تا 10 روز پیش هیچ کس نمی گفت کسی در باشگاه کم است یا مربی تنها مانده است. در مقابل پاری سن ژرمن، یوونتوس و ناپولی، این تیم عملکرد خوبی داشت، حتی اگر نتایج در آنجا خوب نبود. این چیزی است که ما باید روی آن بنا کنیم.

می‌دانید که من در مورد زلاتان چه احساسی دارم، درباره اینکه چگونه باشگاه به من اجازه کار می‌دهد، من احساس نمی‌کنم که به چیز دیگری نیاز دارم، فقط باید کاری کنم که آن را بهتر کنم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید