ادین ترزیچ
| | |

مصاحبه ادین ترزیچ پیش‌از درکلاسیکر دور رفت بوندس‌لیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴

فوتبال ۷۲۴ – دو تیم بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در هفته دهم رقابت‌های بوندس‌لیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴ به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی شنبه ۱۳ آبان ساعت ۲۱:۰۰ به میزبانی زنبورها در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک با داوری دنیز آیتکین انجام خواهد شد. بوروسن‌ها ۲۰ بازی است که در بوندس‌لیگا شکست نخورده‌اند و از آخرین شکست خانگی آن‌ها (در تمام رقابت‌ها)، 26 بازی می‌گذرد.

ادین ترزیچ درباره مصدومان:

ماریوس ولف برای فردا خوب به نظر می رسد. امره جان دیروز برای تمرین انفرادی به زمین بازگشت. هدف این است که او امروز با تیم تمرین کند. غیر از این، وضعیت پرسنل تغییر نکرده است.

ترزیچ درباره حذف زودهنگام حریف از جام حذفی:

این جنبه منحصر به فرد این رقابت است، هیچ شانس دومی وجود ندارد. شما باید از لحظه اول تا آخرین لحظه حضور داشته باشید. ساربروکن کار بزرگی انجام داد و تا آخر به آن ایمان داشت. من به ندرت دو بازی ناامید کننده از بایرن را دیده ام. در مقابل ما، حواس آنها همیشه کمی تیزتر است. در حال حاضر، آنها دوز اضافی از عصبانیت دارند. این همان چیزی است که ما برای فردا انتظار داریم.

ترزیچ درباره غایبان بایرن:

این نقش مهمی در ملاحظات ما ندارد. آنها عقب نخواهند کشید.

ترزیچ درباره مسابقات دورتموند و بایرن تا به حال:

اگر به آمار نگاه کنید، ما در ۹ مسابقه اخیر خیلی خوب عمل نکرده‌ایم. من معتقدم که در سال گذشته، ما بسیار به آزار آنها نزدیک شده‌ایم، که در هر دو بازی شجاعت زیادی از خود نشان داده‌ایم. ما می‌دانیم که این مسابقات را می‌توان با جزئیات کوچک تعیین کرد. ما باید سطح خاصی از کارایی را وارد بازی خود کنیم.

ترزیچ درباره هری کین:

مهار کردن هری کین دشوار خواهد بود. این رویکرد ما نیست. ما می‌خواهیم آن را به عنوان یک تیم، با موقعیت یابی خوب و فواصل نزدیک، مدیریت کنیم و همیشه سعی می‌کنیم در دفاع یک موقعیت دو به یک ایجاد کنیم. ما از کیفیت هری کین آگاه هستیم. این یک چالش هیجان انگیز است.

ترزیچ درباره انتخاب نوع بازیکنان پیش از مسابقه:

ما دست خود را آشکار نمی‌کنیم. من از اینکه چگونه می‌توانیم خود را با شرایط مختلف وفق دهیم بسیار راضی هستم. ما می‌خواهیم از طریق مالکیت توپ خوب و پرسینگ موقعیتی هجومی چالش هایی را ایجاد کنیم.

ترزیچ درباره مارکو رویس:

او نشان می‌دهد که چقدر برای ما مهم است. او نشان می‌دهد که چرا همه ما در تابستان متقاعد شدیم که به این راه ادامه دهیم. او یک بازی عالی مقابل هوفنهایم داشت. او به طور مداوم مرکز را بارگذاری می‌کرد. چیزی که گاهی در مورد او مورد توجه قرار نمی‌گیرد این است که چقدر برای دفاع حیاتی است. ما در حال حاضر از مارکو بسیار راضی هستیم.

ترزیچ درباره تجربه بازیکنان از بازی‌های بزرگ:

تجربه همیشه ارزشمند است. این در مورد داشتن پروفایل های مناسب در زمین برای بهره برداری از فضاهای مناسب است.

ترزیچ درباره رقابت نزدیک تیم‌ها در بالای جدول:

من این احساس را دارم که تیم های زیادی خودشان را تقویت کرده اند. همیشه تیم هایی مانند لورکوزن یا اشتوتگارت هستند که در حال حاضر واقعا خوب کار می کنند. اما ما دیدیم که یک فصل چقدر می تواند طولانی باشد. همه خوش آمدند به ما کمک کنند تا بایرن را اذیت کنیم. ما از یک اوج متعادل استقبال می‌کنیم و هر کاری انجام می‌دهیم تا در نهایت در اوج باشیم.

ترزیچ درباره امتیاز میزبانی و استادیوم:

ما انرژی هایی را که در فصل گذشته به وجود آمد دیدیم. ما همیشه حمایت مطلق داریم که استثنایی است. ما واقعاً در این زمینه ممتاز هستیم. ما همچنین می‌دانیم که می‌خواهیم عدالت را در مورد آن رعایت کنیم و با سبک بازی خود چیزی را جبران کنیم.

ترزیچ درباره قوت نیمکتش:

فوق العاده مهم است. ما نه تنها از ترکیب اصلی خود راضی هستیم، بلکه گزینه های بسیار خوبی نیز روی نیمکت داریم. ما می‌خواهیم بازیکنان تعویضی ما تصمیم بگیرند که بازی را برای ما تعیین کنند. با این حال، گاهی اوقات اوضاع در مراحل پایانی کمی آرام‌تر است.

ترزیچ درباره آرزوهای هواداران از عناوین قهرمانی:

یک نفر فقط نمی خواهد به فینال برسد، بلکه می خواهد فینال را برنده شود. فضای کافی برای همه وجود دارد تا فقط یک عنوان را جشن بگیرند. با این وجود، من نمی‌خواهم هر روز در مورد آن صحبت کنم. من نمی‌خواهم در مورد کسب عناوین صحبت کنم – می‌خواهم آن را نشان دهم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید