| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن قبل از درکلاسیکر

«قصد داشتیم گابریل ویدوویچ را با خود به دورتموند ببریم. متاسفانه دیروز مصدوم شد و چند هفته از میادین دور خواهد بود.»

 

در مورد آمادگی گورتسکا و وضعیت سایر بازیکنان:

«اجازه دهید بگوییم شانس حضورش 40 به 60 است. تا فردا تصمیم گیری نمی شود. بازی آنقدر بزرگ و مهم است که اجازه دهیم کسی که 100% آمادگی ندارد بازی کند. جمال در این پست خوب عمل کرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم [چه می شود].

سابی برای مدتی هنوز در دسترس نیست. یو کیمیش در طول هفته آینده بازخواهد گشت؛ دقیقا مطمئن نیستم چه زمانی. چوپو می تواند امشب از قرنطینه خارج شود اگر جواب آزمایش منفی باشد. اما او فردا در دسترس نخواهد بود. یوسیپ استانیشیچ حدود 6 هفته از میادین دور خواهد بود.»

Image

در مورد بازی فردا:

«این بازی چیزهای زیادی برای ارائه خواهد داشت. همه می دانند که تیم های یا امتیاز 30 و 31 در معرض چه خطری هستند.

این بازی برای لیگ عالی است. هیجان انگیز خواهد بود. انگیزه در هر دو تیم فوق العاده بالا خواهد بود.»

 

در مورد هالند :

«او البته یک تهدید است. هالند همیشه پشت سر حریف به قصد توپای نفوذی در کمین است. ما باید از انتقال بازی سریع جلوگیری کنیم. اما #دورتموند هم مشکلی دارد بنام لواندوفسکی . هر تیمی که بهترین مهاجم حریف را تحت کنترل داشته باشد، شانس خوبی خواهد داشت.»

 

در مورد لواندوفسکی و توپ طلا :

«او در حال حاضر ناامید و مستاصل بنظر نمی رسد. اما او شایسته بردن توپ طلا بود، بنابراین احتمالا کمی رنج دیده است. اکنون مساله به [فکر کردن به] آینده مربوط می شود و من فکر می کنم که او هنوز هم می تواند این جایزه را در چند سال آتی کسب کند. او می تواند ناامید شود، اما همچنین باید انرژی جدیدی از آن بگیرد.[انگیزه دوباره پیدا کند]»

Image

در مورد حضور 15000 تماشاگر در بازی فردا مقابل #دورتموند :

«من نمی دانم اگر تمام بلیطهای استادیوم فروخته شده، آیاوضعیت نامساعد بزرگی برای ما هست یا نه. اما خوشحالم که 15000 تماشاگر می آیند و جو خوبی ایجاد می کنند. این یک انگیزه روانی است که باعث می شود ما را به خوبی ترغیب کند.»

 

در مورد گورتزکا :

«ما هنوز نمی دانیم که لئون در بازی حضور خواهد داشت یا خیر. امیدوارم او بتواند بازی کند. اگر نتوانست، جمال و مارک روکا جایگزین هستند. ما کیمیش و سابی را از دست می دهیم، اما قصد نداریم گلایه کنیم. اگر بازیکنان از دسترس خارج باشند، همین است که هست. ما باید از موقعیت حداکثر استفاده را ببریم.»

Image

در مورد آینده تولیسو :

«هیچ وقت خوب نیست که بازیکنان به صورت آزاد و رایگان باشگاه را ترک کنند. من همیشه از او خیلی تمجید کرده ام. متاسفانه او بارها به دلیل مصدومیت از ترکیب خارج شد. اما او در بازی مقابل بیله فلد بسیار خوب بازی کرد. او ویژگی های فوق العاده ای دارد که من همچنان می خواهم مقابل دورتموند ببینم.»

 

در مورد نقش اخیر خود به عنوان سخنگوی باشگاه در موضوعات مختلف (واکسیناسیون، قطر و غیره):

«من سخت نمی گیرم. مشکل زیادی با اظهار نظر و بیان عقایدم ندارم. من به سایر موضوعاتی که مربوط به کارفرمای من است هم پاسخ می دهم. این بخشی از شغل یک مربی فوتبال است.»

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید