| | |

مصاحبه توماس توخل قبل از بازی بابرن مونیخ با بوروسیادورتموند در بوندسلیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴

فوتبال۷۲۴ – دو تیم بایرن مونیخ و بوروسیادورتموند فردا شب اولین درکلاسیک فصل ۲۰۲۳/۲۴ را مقایل هم انجام خواهند داد و تیم زنبورها فرداشب میزبان باواریایی ها است .توماس توخل با توجه به حذف در پوکال آلمان مقابل تیم دسته سومی ،حالا به سوالات خبرنگاران پاسخ میدهد

 

توماس توخل در مورد حذف از جام

 

🎙”همه ما بسیار ناامید شدیم زیرا هدف ما رفتن به فینال برلین و کسب عنوان قهرمانی بود. پذیرش این امر کمی طول می کشد. اما دلیلی وجود ندارد که تسلیم شویم و خودمان را سرزنش کنیم. این بسیار دردناک بود، اما متأسفانه اینگونه است.و این بخشی از فوتبال است. اکنون زمان آن است که واکنش نشان دهیم.””ناامیدی از حذف شدن از جام حذفی آلمان افزایش می یابد و با هر باخت یا تساوی ادامه می یابد، بنابراین ما باید به بازی ادامه دهیم و به پیروزی ها برسیم. ما یک سری بازیهای فوق العاده در لیگ آلمان داریم. دلیلی برای تسلیم شدن وجود ندارد. این با اساسنامه باشگاه بایرن مونیخ در تضاد است.

 

توماس توخل در مورد اشتباهات تیم در مراحل پایانی مسابقات!؟️

 

🎙اشتباهاتی که ما مرتکب می شویم غیرضروری است، عدم هماهنگی و زمان بندی در تبم وجود دارد. گروه های مختلفی در زمین حضور دارند و این اتفاقات ممکن است رخ دهد.”

 

 

توماس توخل  در مورد رویارویی با دورتموند!؟️

 

🎙مهم این است که ما حداکثر توان خود را به کار بگیریم و سخت بازی کنیم. فکر می کنم کیفیت کافی داریم و فرم و روحیه لازم برای پیروزی در دورتموند را داریم. ما برای پیروزی به آنجا خواهیم رفت.”

 

توماس توخل  در مورد جاشوا کیمیچ!!

 

🎙”بدیهی است که کیمیچ ستون فقرات تیم در‌میانه زمین است. جاشوا احساس می کند بهترین هافبک است. به خصوص در بازی هایی مانند این، او کسی است که توپ را می خواهد. ما او را در ترکیب آماده خواهیم کرد و ما برای توزیع توپ و ضربات ایستگاهی اش دلتنگ خواهیم شد. ما امیدواریم که نصیر مزروعی امروز آماده باشد و تمرین کند.”

 

توماس توخل  در مورد توماس مولر و طرفداران!؟️

 

🎙توماس این نکته را در رختکن به وضوح بیان کرد. او بهتر از هرکسی باشگاه را می شناسد. این به هیچ وجه تحقیر شدن نبود. ما حمایت هواداران را دوست داریم. این فقط به دلیل ناامیدی بزرگ بود. من مستقیم به داخل رختکن رفتم تا خودم را جمع کنم.

 

 

توماس توخل  در مورد گورتزکا و اوپامکانو آماده اند!؟

 

🎙ما تصمیم نگرفته ایم، باید با بازیکنان و پزشکان تصمیم بگیریم. هیچ چیز قطعی نیست.

 

توماس توخل  در مورد چه کسی در قلب دفاع بازی خواهد کرد؟

 

🎙”اگر اوپا نتواند بازی کند، لئون گورتزکا بازی خواهد کرد. اگر لئون نتواند بازی کند، اوپا بازی خواهد کرد. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم. ما باید مسئولیت کل فصل را بپذیریم و نه فقط این مسابقه، ما باید باهوش باشیم و همه چیز را بسنجیم. ما شرایط را بررسی خواهیم کرد، تصمیم گیری فردا انجام می شود.

 

توماس توخل  در مورد مصدومیت در دفاع و برنامه برای جذب مدافع جدید!؟️

 

🎙”در حال حاضر هیچ ایده ای برای اضافه کردن افراد دیگر وجود ندارد. ما از اوپا مراقبت خواهیم کرد و امیدواریم که او به سرعت به میادین بازگردد. غیبت د لیخت واقعا دردناک است.”

 

 

توماس توخل  در مورد انتقاد کارشناسانی چون هامان و ماتئوس!؟️

 

🎙من هیچ پیشرفت دیگری در هیچ یک از آنها نمی بینم (می خندد).

 

توماس توخل در مورد انتقاداتی که به او می شود!؟️

 

🎙واضح است که وقتی به بایرن می آیی این کار را انجام می دهی تا برای هر عنوانی رقابت کنی. ما اینجا هستیم تا بازی ها را ببریم. باید بایستیم.”

 

توماس توخل در مورد گزارش مطبوعاتی از رابطه بد شما با تیم منتشر شده است!؟️

 

🎙”من هیچ گزارشی را نخوانده‌ام. من بخشی از یک تیم و باشگاه بزرگ هستم. وقتی می‌بریم بخشی از آن هستم و وقتی می‌بازیم بخشی از آن هستم. همه چیز در فضای داخلی خوب است، وگرنه ما این کار را نمی‌کردیم. بتوانیم فصلی را که اکنون انجام می دهیم بازی کنیم. و شکست، هر چقدر هم دردناک باشد، آن را تغییر نخواهد داد.”

 

توماس توخل  در مورد ایده های انتقال!؟️

 

🎙”فکرها همیشه در بازی بعدی برای یافتن راه حل هستند. ما می خواهیم قادر به رقابت باشیم. ما می خواهیم برنده شویم، برنده شویم، برنده شویم و تشنه موفقیت بمانیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید