| |

مصاحبه مارکینیوس قبل از بازی پاری‌سن‌ژرمن و رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ فرداشب دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و رئال‌مادرید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه شهر پاریس فرانسه به مصاف هم خواهند رفت ، مارکینیوس مدافع برزیلی تیم فرانسوی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

فصل شما از فردا شروع می شود؟🔻

 

منظورت چیه؟ ما از ابتدای فصل جنگیده ایم و در بازی های گذشته که انجام داده ایم، سخت کار کرده ایم.
نمی‌توانیم بازی‌هایی را که انجام دادیم فراموش کنیم و فقط روی بازی فردا تمرکز کنیم، بازی‌های زیادی انجام داده‌ایم و در آنها جنگیده‌ایم.
سعی می کنیم در بازی فردا سطح ممتازی را ارائه دهیم و عملکرد خوبی داشته باشیم، به خصوص که بازی در ورزشگاه ما خواهد بود.
ما سعی خواهیم کرد تا کیلیان تا حد امکان راحت بازی کند و تا آنجا که ممکن است خوشحال باشد، او هنوز یک بازیکن جوان با انرژی عالی است.

 

واجد شرایط برای متقاعد کردن کیلیان برای ماندن هستید؟🔻

هدف این نیست، فردا می خواهیم بازی خوبی انجام دهیم، در خانه هستیم، سعی می کنیم پیروز شویم و گل بزنیم.
هواداران ما همیشه با ما هستند و به ما نیرو می دهند، تاثیرگذارند، فردا می خواهیم آنها را خوشحال کنیم و می خواهیم آنها با ما باشند.

درباره لیونل مسی 🔻

ما انتظار عملکرد بهتری از لیونل داریم.
امیدوارم لئو فردا بهتر عمل کند، او بازیکن بزرگی است که فردا تعیین کننده خواهد بود، که خوب کار خواهد کرد و به تیم کمک خواهد کرد، ما به او کمک خواهیم کرد تا اعتماد به نفس داشته باشیم. او بیشتر و بیشتر آرام است، او خیلی چیزها را در زندگی خود تغییر داده است، او اکنون آرام است.

 

نیمار فردا در ترکیب است یا روی نیمکت خواهد بود؟🔻

می توانید از مربی بپرسید. .

 

فشار بازیها ؟🔻

اعتراض و فشار باید ما را جلو ببرد. ما باید بدانیم چگونه خودمان را مدیریت کنیم، اکنون در بدترین وضعیت نیستیم، این به ما بستگی دارد که بهترین عملکردمان را در زمین انجام دهیم.

نوشته‌های مشابه