| | | |

اشرف حکیمی آماده بازگشت به رئال مادرید

اشرف حکیمی فاش کرده است که وقتی آخر فصل قرارداد قرضی وی در بروسیا دورتموند به پایان رسید، آماده بازگشت به رئال مادرید است.

این مراکشی که در ژوئیه 2018 به مدت دو سال به صورت قرضی به دورتموند پیوست، از چالش پشت سر هم در سیگنال ایدونا پارک موفق بیرون آمد و به عنوان یکی از پایه های اصلی در کنار آنها قرار گرفت که حالا در کنار بایرن مونیخ و لایپزیش به رقابت برای عنوان قهرمانی می پردازند.

انجام 25 بازی در این فصل آلمان، او را به فرم عالی رسانده است. آمار سه گل و 10 پاس گل و 10 کلین شیت با حضور او در تیم، کمک می کند تا در شرایط خوبی به کار خود ادامه دهد. او در آخرین دیدار خود در لیگ به میدان رفت و در پیروزی مقابل مونشن گلادباخ نقش به سزایی داشت.

با اینکه سه ماه دیگر از قراردادش در دورتموند مانده است، حکیمی در مورد آینده خود در مورد روابط خود با زین الدین زیدان، سرمربی لوس بلانکوس، گفت:

مادرید خانه من بوده است، من واقعاً در آنجا لذت بردم. اگر رئال مادرید بخواهد من برگردم، برمی گردم. اگر اینطور نباشد، باید داستان خود را در یک باشگاه عالی دیگر ادامه دهم. زیدان شخصی بوده است که به من فرصت و اعتماد به نفس داده است تا بتوانم فوتبال حرفه ای بازی کنم. من از او بخاطر اعتمادی که همیشه به من داشته است، سپاسگزار هستم و خواهم بود.

اشرف حکیمی بعد از برگشت به پایتخت اسپانیا باید با شماره دو فعلی تیم، دنی کارواخال، رقابت کند تا بتواند به 11 نفر راه یابد. رقابتی که در دورتموند خبری نبوده و به طور مداوم در آنجا بازی می کند. اگر او از بین همه این فشارهایی که به او وارد می شود موفق بیرون آید، گویای این است که به خوبی آماده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید