لواندوسکی هالند
| | | | | | |

لواندوفسکی : هالند باید در دورتموند بماند، من بهترین مهاجم جهان نیستم

فوتبال724- لواندوفسکی در مصاحبه ای در مورد شایعات پیوستن هالند به رئال مادرید و همچنین پنج مهاجم برتر جهان از دیدگاه خودش صحبت کرده است.

مهاجم بایرن مونیخ معتقد است جوان با استعداد دورتموند هالند، باید در دورتموند بماند و سعی کند توانایی های خود را در بوندس لیگا بالاتر ببرد.

رابرت لواندوفسکی به ارلینگ هالند توصیه کرده است تا شایعاتی را که درباره انتقال به مادرید می‌شنود نادیده بگیرد. مهاجم بایرن مونیخ از رقیب خود در بوروسیا دورتموند خواست تا در این تیم و بوندسلیگا بماند.

گمانه زنی درباره آینده این مهاجم با استعداد نروژی چند هفته پس از پیوستن به دورتموند به وجود آمده است.

لواندوفسکی این جو شایعات را بخوبی می‌شناسد. در طی سالیان متمادی این شایعات حول لواندوفسکی زیاد بوده است. او می‌گوید بهترین کار ممکن برای هالند نادیده گرفتن این شایعات است زیرا اگر به شایعات توجه داشته باشد پیشرفتی در کارش نخواهد داشت.

لواندوفسکی در مورد هالند كه 12 گل در 11 بازی برای دورتموند زده گفت:

او پتانسیل بسیار زیادی دارد، اما هنوز جای کار دارد. من نمی خواهم با اظهاراتم به او فشار بیاورم.

وی گفت:

اگر سخت کار کند، می تواند بازیکن بهتری شود و در نهایت به سطح عالی برسد. بنابراین شاید خوب باشد او قبل از این که قدم بعدی بردارد، بیشتر در بوندس لیگا بماند.

لواندوفسکی در حال حاضر در سطح عالی قرار دارد و با 31 سال سن و 275 بازی برای بایرن 230 گل به ثمر رسانده است. همچنین 103 گل در 187 بازی برای دورتموند زده است.

او مدت هاست که به عنوان یکی از کامل ترین مهاجمین دنیا مورد ستایش قرار می گیرد. اما او ‌خودش را بهترین نمی‌داند.

از نظر لواندوفسکی، مهاجمان ستاره تیم های رئال مادرید، لایپزیگ، بارسلونا، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن در کنار او جزو بهترین های جهان هستند.

قاتل لهستانی در پاسخ به این سوال که شماره های 9 مورد علاقه‌اش چه بازیکنانی هستند، گفت:

این یک سوال دشوار است. اگر در مورد شماره ۹ صحبت کنیم، می گویم: کریم بنزما، تیمو ورنر، لوئیس سوارز، سرجیو آگوئرو و کیلیان ام‌ باپه بهترین های جهان هستند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید