مسی نیوولز
| |

پسرعموی مسی : میخواستند او را در آرژانتین بکشند، مسی : دوست دارم برای نیوولز بازی کنم

فوتبال724– بیانکوچی پسر عموی لیونل مسی از عشق او به نیوولز اولدز بوی و آرژانتین می گوید و اعتراف می کند میخواستند او را در آرژانتین بکشند.

مکسی بیانکوچی به آتیک فوتبولرو گفت:

در همسایگی که او با ما بازی می کرد، از او بزرگتر بودیم و آنها به ما گفتند: “دیوانه، او را بیرون کن زیرا که ما قصد داریم او را بکشیم.” آنها می خواستند به او ضربه بزنند.

وقتی او هشت یا نه ساله بود، من روزهای شنبه از خواب بیدار می شnم تا با او بازی کنم و او کارهای چشمگیری انجام می داد. نمی توانستم باور کنم.

بسیاری از آرژانتینی ها پس از پیوستن به نیوولز اولدز بوی در سال 2001، قبل از رفتن به بارسلونا، امیدوار هستند كه مسی ممكن است بازی های خود را در این باشگاه به پایان برساند.

در حالی که بیانکوچی مشتاق دیدن بازی های پسر عموی خود لیونل مسی برای نیوولز اولدز بوی است، اما اعتراف کرد که بازگشت او به دلیل مشکلات امنیتی در منطقه بعید است.

بیانكوچی گفت:

لئو عشق زیادی به آرژانتین دارد، مردم هرگز آن را نمی فهمند.

اگر این فضای ناامن نبود، من شک ندارم که او در آرژانتین بازی می کرد، این تنها چیزی است که می تواند بر بازگشت او تأثیر بگذارد.

این رویای من این است که بتوانم لئو مسی را در نیوولز اولدز بوی ببینم، اما من آن را پیچیده می بینم. دشوار است، تصور کنید که مسی یک کلاسیکو بازی می کند، بچه ها باید به مدرسه بروند … شهر مثل جهنم می شود.

سال گذشته مسی اعتراف کرد که آرزوی بازگشت به نیوولز اولدز بوی را دارد، اما تأکید کرد که خانواده وی در درجه اول قرار دارند.

مسی به تی وای سی اسپورت گفت:

من این آرزو را دارم که بتوانم برای نیوولز در آرژانتین بازی کنم، اما نمی دانم واقعاً این اتفاق خواهد افتاد، زیرا من خانواده ای دارم که آرزوی دیدن من را دارند.

وی ادامه داد:

این رویائی است که از زمان کودکی تا به حال بسیار زیاد داشتم، اما یک خانواده دارم، سه فرزند دارم، در مکانی زندگی می کنم که همه چیز را به من داده است و در جایی که آرام هستم و می توانم به فرزندانم آینده جالبی بدهم.

ما خیلی بیشتر در مورد آن فکر می کنیم تا میل من به بازی فوتبال در آرژانتین. من سعی می کنم خانواده را قانع کنم، زیرا امروز ما باید فرزندان را نیز قانع کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید